2008-10-25, 16:00
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
pk-ism? roligare fotboll ,bättre publik o större publik...

Häcken..dit fotbollen kommer för att dö
Ja det är ju fördjävligt med publik som bara är intresserad av fotboll, inte bengaler, slagsmål och vandalism..........
Citera
2008-10-25, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av De Large
Hurra Assyriska missar kvalplatsen, BP tar den genom seger mot Degerfors som tyvärr åker ur, jävla synd.

Tycka vad man vill m Assyriska, men ett publiklag är dom iaf..
Citera
2008-10-25, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau
Synd att Degerfors åker ur, kul att J-Södra klarade sig kvar. Min långsiktiga förhoppning är att smålänningarna får ordning på skutan och kan etablera sig för att så småningom ta en allsvensk plats. De har tillräckligt med publikunderlag och historik för att det ska gå.

Trist på ett sätt med fyra göteborgslag i Allsvenskan igen, samtidigt som det förmodligen inte kommer att påverka intresset negativt lika mycket som tidigare, tack vare den nya arenan. Roligt på ett sätt att åter visa att Göteborg är att räkna med fotbollsmässigt.

/feldgrau

Fy fan tack vare Stockholmarna Andreas Andersson och Starhe. Fram med mer juniorer i DiF's trupp än massa skit utländska spelare som inte bryr sig ett dug om klubben.

Tråkigt som fan att se 4 Göteborgs lag och 4 Stockholms lag i AS nästa år, derby varannan match eller? jättespännande.
Citera
2008-10-25, 16:05
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus
Ja det är ju fördjävligt med publik som bara är intresserad av fotboll, inte bengaler, slagsmål och vandalism..........

Vilken publik? trots derbyn o avancemang lockar hälften av klubbarna mer publik än Häcken..tragisk skitförening.
Citera
2008-10-25, 16:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kbomb
Tippar på att Assyriska kommer ikapp och tar hem hela. Finns 18 poäng att kriga om still!
Tur att du inte hade rätt där.
Citera
2008-10-25, 16:10
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:
Vilken publik? trots derbyn o avancemang lockar hälften av klubbarna mer publik än Häcken..tragisk skitförening.
Det är inte kvantitet, utan kvalitet....
Skitförening? Snarare ett föredöme. Har näst bäst ekonomi i fotbollssverige läste jag för några år sedan, trots små publikintäkter. Alltså slipper dom likt Solna smöra med sina idioter till fans.
Citera
2008-10-25, 16:12
Bannlyst
Citat:
Skitförening? Snarare ett föredöme. Har näst bäst ekonomi i fotbollssverige läste jag för några år sedan, trots små publikintäkter. Alltså slipper dom likt Solna smöra med sina idioter till fans.
Deras ekonomi bygger helt och hållet på Gothia Cup, får massor pengar av skiten. Ändå misslyckas de konstant med värvningar.
Citera
2008-10-25, 16:12
Medlem
De Larges avatar
Citat:

Fast det har väl ändå med Gothia Cup att göra?
Citera
2008-10-25, 16:17
Moderator
easy_dans avatar
Citat:

Ja om det ändå vore så ja....medelåldern i klacken är väl 9 år...pedofilihimlen?

Citat:

Gothia Cup är ju svaret, men näst bäst i Sverige? det får du källa, enligt Dennis Andersson verkar det inte så.
Citera
2008-10-25, 16:22
Bannlyst
Citat:
Ja om det ändå vore så ja....medelåldern i klacken är väl 9 år...pedofilihimlen?

Gothia Cup är ju svaret, men näst bäst i Sverige? det får du källa, enligt Dennis Andersson verkar det inte så.
Jag har till och med hört att Häcken har den bästa ekonomin i Sverige för något år sedan, kommer fan inte ihåg varifrån dock.
Citera
2008-10-25, 16:29
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arbee
Jag har till och med hört att Häcken har den bästa ekonomin i Sverige för något år sedan, kommer fan inte ihåg varifrån dock.

Det är möjligt, samtidigt är det inget positivt om man spenderar en majoritet av säsongerna i superettan
Citera
2008-10-25, 16:36
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av De Large
Fast det har väl ändå med Gothia Cup att göra?
Visst är det Gothia som ger stålarna + en styrelse utan hybris. Det var en bra idé att fortsätta med Gothia själva, när GAIS (var det väl?) hoppade av.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in