2008-10-14, 09:42
Medlem
Radio Hårds avatar
Jaja, fattar man inte så gör man väl inte det. Personligen har jag varit både på Råsunda och Stadion och kollat Häckenmatcher. Fast jag var rätt ensam, det kan jag medge.

Vinst över Mjällby igår i alla fall, och om allt går vägen kan jag snart besöka Råsunda och Stadion igen.

Tyvärr tror jag topplag i Superettan kommer byta plats innan detta är färdigspelat. Bara att hoppas att Häcken minst behåller den plats dom har nu.
Citera
2008-10-14, 17:37
Medlem
LastCaresss avatar
Snälla, inte BP igen!
Citera
2008-10-14, 20:37
Medlem
P3RK3L3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radio Hård
Jaja, fattar man inte så gör man väl inte det. Personligen har jag varit både på Råsunda och Stadion och kollat Häckenmatcher. Fast jag var rätt ensam, det kan jag medge.

Vinst över Mjällby igår i alla fall, och om allt går vägen kan jag snart besöka Råsunda och Stadion igen.

Tyvärr tror jag topplag i Superettan kommer byta plats innan detta är färdigspelat. Bara att hoppas att Häcken minst behåller den plats dom har nu.

Men jag har ju givetvis inget emot Häcken-supportrar som är aktiva, synd bara att ni inte lyckas mobilisera mer folk från Hisingen med tanke på att det ändå är ett ganska stort upptagningsområde. Men IFK, Gajs och Öjs är väl alldeles för etablerade för att ett fjärde lag ska kunna etablera sig.

I Stockholmsområdet är ju Assyriska det fjärde laget som kan mobilisera en del supportrar. Och även om BP kan dra några tusen på vissa matcher så är ju majoriteten i första hand supportrar till AIK, Bajen eller Dif.

Syrianska hade iofs 6000 mot VSK nyss...
Citera
2008-10-15, 09:14
Medlem
Radio Hårds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P3RK3L3
Men jag har ju givetvis inget emot Häcken-supportrar som är aktiva, synd bara att ni inte lyckas mobilisera mer folk från Hisingen med tanke på att det ändå är ett ganska stort upptagningsområde. Men IFK, Gajs och Öjs är väl alldeles för etablerade för att ett fjärde lag ska kunna etablera sig.

I Stockholmsområdet är ju Assyriska det fjärde laget som kan mobilisera en del supportrar. Och även om BP kan dra några tusen på vissa matcher så är ju majoriteten i första hand supportrar till AIK, Bajen eller Dif.

Syrianska hade iofs 6000 mot VSK nyss...

På ett sätt är det nåt sympatiskt med Häckensupportrarnas laidbackhet, även om jag såklart inser det negativa med svindåliga publiksiffror.

Nu kan jag tyvärr inte ta hänsyn till detta när jag hoppas hoppas att Häcken går upp i Allsvenskan.
Citera
2008-10-17, 15:05
Bannlyst
Jag hoppas att alla håller tummarna för Sveriges överlägset skönaste lag, Häcken. Bra ungdomsakademi och ett förjävla fränt namn som hör hemma i högsta serien.

Fan inte ens de fotbollsintresserade håller ju tummarna för dem.
Citera
2008-10-17, 18:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Jag hoppas att alla håller tummarna för Sveriges överlägset skönaste lag, Häcken. Bra ungdomsakademi och ett förjävla fränt namn som hör hemma i högsta serien.

Deras ungdomsakademi behövs inte längre, de satsar istället att importera halvdana brassar.
Citera
2008-10-17, 19:18
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA

Vi få, unika, Häckensupportrar suger i oss berömmet!
Det är en speciell stämmning på Rambergsvallen, lite som hemma. Man kan höra gubben 3 rader ovanför tappa sin kaffekopp i plast....
Tycker själv att Häcken tappat lite a sin profil sista åren. Dvs att ha många egna, unga talanger laget samt en del afrikaner man plockat upp via Gothia (Dulee, Nixon m fl).
PS. Jag hade en Häcken-tröja med 99 Töfting på mig när jag var nere i Tyskland 2006, så nu vet ni vem jag är DS
Citera
2008-10-17, 19:32
Medlem
meons avatar
Kan väl unna Häcken en plats i finrummet om bara Sällskapet hittar dit också. Men att det ska vara så jävligt att vara supporter. Nerverna går åt helvete!
Citera
2008-10-18, 17:15
Medlem
Om ett dygn firar man förhoppningsvis Öis återkomst till allsvenskan!
Längtar något enormt nu!

KROSSA VÄSBY!
Citera
2008-10-18, 17:54
Bannlyst
Hoppas Öis går upp men inte häcken
Citera
2008-10-19, 00:08
Bannlyst
Gått på nästan alla matcher i år, missat några och imorgon när mitt kära ÖIS skjuter sig till Allsvenskan då kan jag inte komma. 41graders feber, ibland undrar man ifall universum hatar mig.
Citera
2008-10-19, 12:18
Medlem
Hunniss avatar
blir många väst kust derbyn
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in