2008-09-03, 23:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av avanti_
allting slutar med att allbäck står i bara kallingar

vi är (NÄSTAN) tillbaks
Haha, vadå bara kallingar? Det är kallingarna man vill ha. Får bli att storma planen först så man får Allbäcks tröja.
Citera
2008-09-04, 20:43
Medlem
Hakapelitas avatar
Oj vad pinsamt, Sirius!
Citera
2008-09-04, 23:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hakapelita
Oj vad pinsamt, Sirius!
Haha, ja något annat kan man inte säga. Dock får vi inte hoppas att detta ger Häcken nytändning, bättre att de inser att de hör hemma i mitten och inte börjar jävlas med oss bättre lag.
Citera
2008-09-05, 09:05
Medlem
delanochess avatar
Skulle velat vara med när Sirius tränare pratade med spelarna efter matchen...
Citera
2008-09-05, 15:59
Medlem
Hakapelitas avatar
Vilka tror ni går upp i allsvenskan?

1 Örgryte
2 Assyriska
3 BP

Såhär ser det ut just nu, inte direkt några kul bortamatcher.

Öis funkar, men tycker det räcker med IFK och Gais i Göteborg, även om Örgryte är en klubb som bör ligga i allsvenskan.

Assyriska och BP får man aldrig möta på deras riktiga hemmaplaner så de går tvärbort.

Nej upp med Åtvidaberg och Mjällby.
Citera
2008-09-05, 16:23
Bannlyst
Citat:
Vilka tror ni går upp i allsvenskan?

1 Örgryte
2 Assyriska
3 BP

Såhär ser det ut just nu, inte direkt några kul bortamatcher.

Öis funkar, men tycker det räcker med IFK och Gais i Göteborg, även om Örgryte är en klubb som bör ligga i allsvenskan.

Assyriska och BP får man aldrig möta på deras riktiga hemmaplaner så de går tvärbort.

Nej upp med Åtvidaberg och Mjällby.
ÖIS och BP går direkt upp, Mjällby kvalar. Tror jag i alla fall, om ÖIS slår Assyriska borta återhämtar de sig inte efter det.
Citera
2008-09-05, 18:38
Medlem
meons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arbee
ÖIS och BP går direkt upp, Mjällby kvalar. Tror jag i alla fall, om ÖIS slår Assyriska borta återhämtar de sig inte efter det.

Låter bra det där men här tar vi inte ut något i förskott. Lagen om alltings jävlighet!

Det ser trots allt väldigt stabilt ut för ÖIS.
Citera
2008-09-05, 21:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av meon
Låter bra det där men här tar vi inte ut något i förskott. Lagen om alltings jävlighet!

Det ser trots allt väldigt stabilt ut för ÖIS.
Känns inte som missat avancemang finns på kartan i dagsläget.
Citera
2008-09-06, 14:41
Medlem
Radio Hårds avatar
Citat:
Oj vad pinsamt, Sirius!

Jamen va fan. Visst är det coolt att vinna med 8 - 0, men jag hade ju hellre sett 8 st 1 - 0-vinster.
Citera
2008-09-07, 02:23
Medlem
Assyriska möter L-Bunkeflo imorn...Hur tror ni att det går? Stor vinst för Assyriska, säger jag...
Citera
2008-09-07, 02:25
Medlem
Hakapelitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Davinho
Assyriska möter L-Bunkeflo imorn...Hur tror ni att det går? Stor vinst för Assyriska, säger jag...

Lär bli så, ska vi säga 1-4 till Assyriska? Perfekt tid att göra inbrott i Malmö i morgon, halva stan är på Malmö IP och hejar fram Assyriska.
Citera
2008-09-07, 04:58
Bannlyst
Citat:
Lär bli så, ska vi säga 1-4 till Assyriska? Perfekt tid att göra inbrott i Malmö i morgon, halva stan är på Malmö IP och hejar fram Assyriska.
Haha, som om syrianerna har något värt att stjäla. Hoppas innerligt på en LB vinst imon, bara de spelar lite tråkigt. Satsar de på sina fyrtorn och tjongbollar ska de inte vara några enorma problem. Kom igen LB!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in