2011-01-20, 21:24
Medlem
Cobra Mk IIIs avatar
Jahapp, nuförtiden får vi en timme med tre inslag. Åsa tittar på scumbag auktionssiten mr svensson som huseras i cypern.

Man fattar ju direkt att siten e bluff. Massa programtid kommer att läggas på att jaga en scammare i cypern som ändå inte gör ngt olagligt. Suck.

Sen testar en av killarna ngn energidryck, han dircken en flaska, och slår en golfboll. Ja de va ju ett vetenskapligt test.

Å sen ska de hjälpa en familj att köpa bil. Men de går inte till olika bilhandlare, utan de har direkt gått till volkswagen. Detta låter ju mer som produktplacering.
Citera
2011-01-20, 21:27
Medlem
Farbror-Tarmvreds avatar
Extremt barnsligt avsnitt. Antar att de övriga håller samma klass trots att jag bara tittat sporadiskt. Uppdrag-granskning-reporter-wannabe-planet-of-the-apes-karaktär-lookalike-Åsa är bara för pinsamt dålig. Föresten, varför släpper SVT Play avsnittet innan/samtidigt som det går? http://svtplay.se/v/2301387/plus/del_1_av_8
Citera
2011-01-20, 21:35
Medlem
Vad fan är detta, REA, fast med vuxna människor? Om man inte förstår att man inte blir ett golfproffs av att dricka en vitamindryck så bör man omyndigförklaras. Sen ska vi inte prata om genidraget att försöka köra en öresauktion IRL utan att klargöra reglerna för deltagarna i förväg.

Edit: Och som kronan på verket så förklarar dom i ultrarapid hur man räknar ut ifall man har råd att köpa bil.
Senast redigerad av Larsson85 2011-01-20 kl. 21:37.
Citera
2011-01-20, 21:41
Medlem
Tänk att det blev billigast att låna på huset. Det kunde vi ju aldrig listat ut själva...
Citera
2011-01-20, 21:49
Bannlyst
Fyfan vilket värdelöst test av vitamin-vattnet. Det är fan otroligt.
Citera
2011-01-20, 22:17
Medlem
nagelbands avatar
Första gången jag tittade på Plus. Måste vara något av det löjligaste jag sett. Herregud "testen" av vitamin-vattnet var ju bara för pinsamt. Nej, det här tänker jag inte se igen. Som någon sa: REA fast vuxna? Nästan på lägre nivå än så..
Citera
2011-01-20, 23:12
Medlem
techno_the_kings avatar
Tummen ner för nya Plus
skall vartenda program vara så här "barnsligt" så kan dom lika bra lägga ner skiten
Sverker gjorde ju jobbet 100 ggr bättre än vad Charlie & Mathias gör trodde att dom skulle vara som klippta & skurna för detta jobb
aja är väl inte deras fel direkt då dom bara gör vad dom blir tillsagda.
Citera
2011-01-20, 23:22
Medlem
Nu när Sverker lämnat skutan har programmet förvandlats till någon form av program i stil med REA. Det känns som att det är riktat till 13-åringar.

"Det här vattnet gjorde mig inte till en bättre golfspelare, därför får det bara 2 av 5 toasters."
Citera
2011-01-20, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alkohol
Fyfan vilket värdelöst test av vitamin-vattnet. Det är fan otroligt.

Skrämmande ovetenskapligt. Charmiga killar och tjej(er?) men konceptet behöver styras upp många varv.
Citera
2011-01-21, 00:45
Medlem
glyos avatar
Förstod verkligen inte konceptet bakom Vitamin Well grejjen. Dom verkar inse att det faktist är en produkt som ger ett tillskott av vitaminer så istället så fokuserar dom på texten på flaskan? Sen går vidare och säger att ifall man äter som man bör (vilket ingen gör) så behöver man inte några vitaminer extra alls.
Citera
2011-01-21, 05:27
Medlem
WT-kärringen som trott att hon hittat guld när hon hittade "Mr Svensson"-hemsidan måste vara det mest korkade på länge. Hur fan kan hon stå och säga att dotterns Nintendo DS kostade 90öre när hon säkert lagt ett antal bud alá 12kr/budet, och hur fan kan kärringen från Plus inte påpeka detta?

Sverker lär nog gråta floder varje natt för att dom våldtar hans "baby".

Håller med er, programmet har blivit ett REA för svagsinta vuxna.
Citera
2011-01-21, 06:43
Medlem
Deliras avatar
Nej SVT, det här var helt enkelt inte bra; handledd tv för massorna som inte kan tänka själv. Tror aldrig jag har sett min sambo så irriterad över ett tv-program.

Trist.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in