Drömmer väldigt konstiga och tydliga drömmar ibland .. Vaknar av att sängen är helt blöt då.

Inatt va jag på något hotell .. Kom in en massa Serber med JNA-uniformer och började mörda folk. Han som bestämde över dom va en gubbe med svart ss-uniform och en monockel.

Sen när dom kom in i mitt rum så höll jag upp 3 fingrar och gjorde "tummen upp" med andra handen ..Då skrattade dom och såg glada ut. Blev jättetrevliga.. Fick hänga på dom.. Jag va tvungen att hålla huvet mot en moraklocka och säga något på jugoslaviska fortare och fortare.. En annan som misslyckades fick ett hål i huvet, men dom va imponerade att jag inte sa fel. Fick en såndär blå träningsoverall och en rambokniv.. Va populär och kallades för svedski.. Va tvungen att förtjäna bättre vapen. ... kommer inte ihåg så mkt mer än att jag vaknade av en sjö av svett i hela sängen... kunde nästan vrida ur lakanen. ..

Tror det beror på att jag lyssnat på bosnienkrigets folkmordspop mkt och deras musikvideor.
Någon mer som haft eller brukar få tydliga och helt sjuka drömmar av sertralin/ssri??