2008-02-04, 12:42
Medlem
Bluebeast72s avatar
ntligen kanske det finns en lsning p fallet med tjejen frn Usa som frsvann, troligen mrdad i vstindien.
Unikt erknnande frn en av de huvudmisstnka. Tror ni fallet nu kommer f sin lsning? Tydligen skall all undercover tape slppas im o d fr vi se ufall det rcker fr en ny vndning i fallet.
Fallet i sin helhet: http://en.wikipedia.org/wiki/Natalee_Holloway

Det nya bandet som kan flla en mjlig mrdare:http://tinyurl.com/2feppq
Sedan kan man frga sig om inte historien om koma/alt att hon dog p stranden inte r en efterhandkostruktion.
Citera
2010-09-19, 18:52
Medlem
miss-darknesss avatar
Natalee holloway fallet som aldrig tar slut..joran van der sloot har ju vid flera tillflle gjort olika erknnade i sin inblandning i natalees frsvinnande.att han var inblandad rder inga tvivel om.men att sitta och prata i tv och skryta. Han har ett snt vloljat munlder fast han r s ung. Men nu kanske hans tur har tagit slut. Hrde att han sitter fngslad i peru sedan i somras d han ska ha mrdat en ung tjej p sitt hotellrum exakt p 5 rsdagen av natalees frsvinnande. Undrar om han lyckas kpa sig ur knipan denna gng ocks. Kan bli svrt nu nr hans inflytesrika pappa r dd. Han r visst ocks talad i usa fr att han frskt utpressa natalees familj p pengar i utbyte mot information om var natalees kropp finns..
Citera
2010-09-20, 16:39
Medlem
EleanorRigbys avatar
Det hr fallet har jag lst mycket om, det sgs att Natalees styvpappa, Twitty i efternamn, ska ha haft ett frhllande med henne och att hon var gravid nr hon frsvann.

Mamman Beth Twitty r nu skild frn styvfadern och hon har varit p tv och pratat om sin dotters fall.
Sedan har jag ocks lst att Beth har ett frhllande med John Ramsey, pappa till lilla JonBenet som hittades mrdad i hemmet julhelgen 1996.

Men visst r denne Joran inblandad i Natalees dd, men han ska ha sagt att hon var full och tagit droger, ftt ngot krampanfall och dtt.
Sedan har han med sin numera avlidne far skaffat undan Natalees kropp.

Usch, snacka om otur, Natalee var p resa till Aruba med sin avgngsklass och festade kanske lite vl hrt, men varfr kontaktade inte Joran ambulans osv.

Nej, men det hela r en konstig, tragisk historia, givetvis r tjejen dd, ven om hennes kropp ej hittats.
Senast redigerad av EleanorRigby 2010-09-20 kl. 16:42.
Citera
2017-08-27, 14:17
Medlem
LivingOnlyOnces avatar
Nyligen hittade kvarlevor frn en mnniska undersks nu i fall de tillhr Holloway. Det vore verkligen bra om den hr historien klarades upp.

Natalee Holloway's dad having human remains found in Aruba DNA tested

https://www.usatoday.com/story/news/...ted/575345001/
Citera
2017-08-28, 10:36
Medlem
Bluebeast72s avatar
Spnnande, hoppas det r hon, hller koll p resultatet.
Citera
2021-03-22, 15:27
Medlem
Kan verkligen undra vad som hnde Natalee Holloway.

Krimreportern Peter de Vries lurade Joran van der Sloot att erknna men jag kan inte riktigt frst vem som var kumpanen med bten?
Citera
2023-10-20, 06:46
Medlem
ursprungligens avatar
https://www.expressen.se/nyheter/nu-...lee-holloway-/

Citat:

Nu berttar hennes mrdare hur det gick till p stranden i semesterparadiset.

Jag fortstter att ta p henne men hon sger nej, uppger han i erknnandet.

Natalee Holloway och hennes vnner kte r 2005 p en semesterresa till Aruba. De hade precis gtt ut high school och firade det med en semester tillsammans.

Men efter en utekvll p en bar kom Natalee Holloway aldrig tillbaka.

Den senaste gngen hon synts till var nr hon lmnade baren med en nederlndsk student, Joran van der Sloot.

Sedan dess har han varit misstnkt vara inblandad i hennes frsvinnande, men har aldrig stllts infr rtta.

Nu har erknnandet kommit efter 18 r.

Det spelades in under en intervju med van der Sloots advokat, dr man hr den nu 36-riga Joran p ett lugnt och sakligt stt redogra fr vad som hnde p stranden i semesterparadiset.

Hon sger nej
Van der Sloot berttar att de tagit en promenad p stranden efter att de tillsammans lmnat baren. P stranden hade de brjat kyssas. Men nr Joran van der Sloot velat ta det lngre, hade Natalee Holloway motsatt sig hans nrmanden.

Jag fortstter att ta p henne men hon sger nej, sger han enligt inspelningen.

Van der Sloot uppger hur han nd fortsatt att ta p henne men att Natalee till slut fick nog. Hon markerade tydligt sitt motstnd genom att sparka honom.

Ngot han svarar p med en nnu mer kraftfull handling.

Jag sparkar d henne tillbaka extremt hrt i ansiktet, uppger van der Sloot.

Natalee Holloway ska d ha blivit medvetsls.

Men Joran van der Sloot slutar inte dr.

Jag tog upp ett cementblock och slog in hennes huvud i det. Hennes ansikte kollapsar in. ven fast det r mrkt s ser jag att henne ansikte kollapsar in.
Citera
2023-10-20, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
https://www.expressen.se/nyheter/nu-...lee-holloway-/

Sknt att cklet ntligen erknde s familjen kan f ett ngorlunda avslut
Citera
2023-10-20, 18:01
Medlem
Det knns ju sknt att han berttar vad alla visste. Han kommer aldrig bli fri tror jag. Ska sitta till han dr.
Citera
2023-10-21, 13:02
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jojje48
Det knns ju sknt att han berttar vad alla visste. Han kommer aldrig bli fri tror jag. Ska sitta till han dr.

Jag frestller mig att han gamblar p att bli skickad till Auruba p rttegng. JvdSs pappa hade nog ganska bra frsnkningar i maktapparaten dr med tanke p den fars som utspelades dr i rttsvsendet r 2005.

Kanske tror JvdS att han ska f hjlp att frsvinna nr han kommer till Auruba? Han verkar vara ordentligt strd och gr nog inget som inte gynnar honom sjlv.

Jag tror JvdS tror sig ha ngot att vinna p detta erknnande fr egen del. Att han r skyldig fr NHs dd rder det knappast ngon tvekan om.

Bra att NH familjen fr ett avslut p historien och tragiskt fr JvdSs andra mordoffer och hennes familj att JvdS inte sattes bakom ls och bom redan 2005.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in