2009-07-06, 10:01
Medlem
Abualatta - vilket land tyder det namnet på?
Citera
2009-07-06, 10:04
Medlem
ojvamysigts avatar
Det går som vanligt inte att dra någon nytta av grannarna. Ena vittnet säger att det var helt tyst förutom en duns, det andra talar om fruktansvärda skrik fyllda av dödsångest. Det kan vara markant skillnad på händelseförlopp beroende på vem som har rätt.

Samtidigt känner jag att jag fan inte orkar bry mig längre. Muslimer som kastar ut fruar från tredje våningen, negrer som knivmördar sin familj, livstidsdömda som mördar på permissioner - Sverige har blivit ett jävla skitland.
Citera
2009-07-06, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snusse
Abualatta - vilket land tyder det namnet på?

Jag svarar själv på min fråga. Abualatta är ett sudiarabiskt namn. Där är de vad jag förstått extra fanatiska så det kan ju stämma bra med tvångsgifte för en 28-årig kvinna. Absurt - helt sjukt.
Citera
2009-07-06, 10:12
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trinnit
Kan ha varit självmord.

De bodde på tredje våningen enligt tidningsartikeln. Kastar man sig verkligen ut från tredje våningen om man vill begå självmord?

Visserligen dog tjejen, men det känns som väldigt riskabelt. Risken att man överlever och blir invalid är rätt så stor. Men möjligtvis var hon väldigt desperat och gjorde en impulshandling. Fast det känns som mer troligt att han slängt ut henne. Alternativt nån form av olycka.
Citera
2009-07-06, 10:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TengilKato
http://hd.se/inrikes/2008/02/03/flic...fall-i-malmoe/

Snart är det väl dags att tvinga invällarna att bo i lägenheter utan balkong. Fast var skulle dom då fästa sina paraboler?

Så länge de dödar sina egna inavlade genetiska släktingar borde INGEN bry sig. De borde delas ut prispengar till svartskallen. Allah Akbhar!
Citera
2009-07-06, 10:19
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlphaParkas
Så länge de dödar sina egna inavlade genetiska släktingar borde INGEN bry sig. De borde delas ut prispengar till svartskallen. Allah Akbhar!

Ge prispengar för att mörda unga kvinnor? Du hör väl själv hur illa det låter?
Citera
2009-07-06, 10:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Ge prispengar för att mörda unga kvinnor? Du hör väl själv hur illa det låter?

Sålänge de inte mördar oskyldiga europeer så bryr jag mig inte. Svartskallar är svartskallar, ondskefulla djur. Det är inget du eller jag kan ändra på!

Försök nu inte få detta svartskallemord till mitt fel då jag inte har nåt med det att göra, kommunistjävel!
Citera
2009-07-06, 11:04
Medlem
Intensivs avatar
Att det var tyst när hon föll kan ju som sagt vara pga av att hon redan var medvetslös när hon föll. Man hade ju hört skrik i dödsångest från lägenheten.
Att då kasta ut henne genom fönstret för att maskera skadorna kan ju vara smart om man inte är så insatt i rättsläkares arbete med att få fram en tydlig bild av händelseförloppet. Man kastar ju knappast ut en person från tredje våningen i tron att det räcker för att döda nån?
Värre spel för gallerier har jag sett, men också gärningsmän som faktiskt handlat i affekt och blir fruktansvärt ledsna när de sett vad det ställt till med.
Det här balkongkastandet är så fruktansvärt att jag knappt vågar tänka på att det är människor som gör så här.
Förbjud vissa grupper att hyra lägenhet med balkong!
Men det finns ju fönster....
Citera
2009-07-06, 11:04
Medlem
Ja vad f-n ska man säga
Känner mer uppgivenhet än ilska numera, inför den här typen av "olyckor".

Måste ju verkligen vara det perfekta brottet. Omöjligt att bevisa. Inga vittnen finns. Polisen kan ju inte precis sätta dygnet-runt bevakning på varenda nysvensks balkong. Grannarna är själva nysvenskar och vill eller vågar därför inte berätta, så de har inte sett något... Flickorna har terroriserats inom äktenskapet/familjen såpass att de har ett "motiv" för självmord.
När ev rättegång är avklarad kan de anklagade kassera in ett saftigt skadestånd, ersättning, för att de suttit häktade oskyldiga.

Brottsmisstankar är alltid en chimär framkallad av de etniska svenskarnas rasism...

Om politikerna öht gör något åt problemet så blir det en kurs för nysvenskar där de får information på det egna hemspråket om svenska balkongräckens höjd och konstruktion, de får lära sig att man av säkerhetsskäl inte bör luta sig ut mm
Samt höjda bidrag till alla "Föreningen xxxxx mot rasism"
Citera
2009-07-06, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intensiv
Att det var tyst när hon föll kan ju som sagt vara pga av att hon redan var medvetslös när hon föll. Man hade ju hört skrik i dödsångest från lägenheten.
Att då kasta ut henne genom fönstret för att maskera skadorna kan ju vara smart om man inte är så insatt i rättsläkares arbete med att få fram en tydlig bild av händelseförloppet. Man kastar ju knappast ut en person från tredje våningen i tron att det räcker för att döda nån?
Värre spel för gallerier har jag sett, men också gärningsmän som faktiskt handlat i affekt och blir fruktansvärt ledsna när de sett vad det ställt till med.
Det här balkongkastandet är så fruktansvärt att jag knappt vågar tänka på att det är människor som gör så här.
Förbjud vissa grupper att hyra lägenhet med balkong!
Men det finns ju fönster....
Att förbjuda vissa människor att ha balkong är en befängd tanke. Vad skulle det tjäna till? Vill man döda sin fru eller sambo så gör man ju det ändå.
En människa kan visst det avlida efter ett fall från 3:e våningen, det beror ju helt och hållet på hur man landar. Enligt Sydsvenskan så levde kvinnan när ambulansen kom till platsen och dödförklarades på UMAS. Enligt SDS hade hon skallskador. http://sydsvenskan.se/malmo/article4...n-fonster.html
Sen är väl frågan om hon fått skadorna pga fallet eller om mannen tillfogat skadorna. I vilket fall som helst så är denne mannen ett stort svin och borde låsas in för en lång tid och sedan skickas långt från Sverige
Citera
2009-07-06, 11:32
Medlem
Intensivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nfod23
Att förbjuda vissa människor att ha balkong är en befängd tanke. Vad skulle det tjäna till? Vill man döda sin fru eller sambo så gör man ju det ändå.
En människa kan visst det avlida efter ett fall från 3:e våningen, det beror ju helt och hållet på hur man landar. Enligt Sydsvenskan så levde kvinnan när ambulansen kom till platsen och dödförklarades på UMAS. Enligt SDS hade hon skallskador. http://sydsvenskan.se/malmo/article4...n-fonster.html
Sen är väl frågan om hon fått skadorna pga fallet eller om mannen tillfogat skadorna. I vilket fall som helst så är denne mannen ett stort svin och borde låsas in för en lång tid och sedan skickas långt från Sverige

Du förstod inte ironin i att man skulle förbjuda vissa grupper att hyra lägenhet med balkong? Kanske jag får tala t y d l i g t i fortsättningen.
Jadå, man kan avlida av ett fall på en meter om man har otur. Men här talade jag om en gärningsmans UPPSÅT. Vill man vara SÄKER på att nån avlider av sina skador så väljer man knappast att kasta ut den från tredje våningen.
Som du själv skrev så överlevde hon ju också..om än bara en kort tid. Tyvärr.
Citera
2009-07-06, 12:06
Medlem
prudenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buranshe
Ja vad f-n ska man säga
Känner mer uppgivenhet än ilska numera, inför den här typen av "olyckor".

Måste ju verkligen vara det perfekta brottet. Omöjligt att bevisa. Inga vittnen finns. Polisen kan ju inte precis sätta dygnet-runt bevakning på varenda nysvensks balkong. Grannarna är själva nysvenskar och vill eller vågar därför inte berätta, så de har inte sett något... Flickorna har terroriserats inom äktenskapet/familjen såpass att de har ett "motiv" för självmord.
När ev rättegång är avklarad kan de anklagade kassera in ett saftigt skadestånd, ersättning, för att de suttit häktade oskyldiga.

Brottsmisstankar är alltid en chimär framkallad av de etniska svenskarnas rasism...

Om politikerna öht gör något åt problemet så blir det en kurs för nysvenskar där de får information på det egna hemspråket om svenska balkongräckens höjd och konstruktion, de får lära sig att man av säkerhetsskäl inte bör luta sig ut mm
Samt höjda bidrag till alla "Föreningen xxxxx mot rasism"
Kunde inte sagt det bättre själv. Var det inte just så i (balkong)fallet på Hermodsdal där far och son fick skadestånd efter att "oskyldigt" anklagats för flickans död. Hur längs ska politikerna blunda för verkligheten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in