Citat:
Ursprungligen postat av eskimå
Tror faktist inte att de vet/inser HUR stor han är inom den branschen. vad jag har förstått bland det jag läst om honom så är han en ytterst respekterad och kompetent kock.
Skulle aldrig komma på tanken att ifrågasätta en människa som besitter den kunskapen inom sitt yrke. En sådan människa har man ju så stor respekt för att de lyckats att bli så otroligt bra på en specifik grej.Visst talang kan spela in i rollen men du måste fanimej slita för att komma någonstans.
Ett av de vidrigaste programmen var ju när Gordon var i Paris o hjälpte en bortskämd jävla slyna som drev en vegetarisk krog för pappas pengar o sket i allt. Gordon öpnnade stället för lunch helt själv o fick in massa stålar medans "Ägaren" inte orkade bry sig för hennes katt var gravid eller ngt??!! Hennes servitris/kompis drog för Gordon var oförskämd mot henne då han gav henne dagens sanning.
Och efter Gordon gett henne en grymt entusiastisk kock från England o dratt upp stället ur skiten så sket hon bara i allt och vågade knappt möta Gordon för att "face the music"?!?!
Gordon, duktig som han är erbjöd kocken en chans att tränas upp på hans restaurang i UK och hade jag vart slynanas farsa hade jag sparkat snorungen all värdens väg.
Länge sedan man blev så jävla förbannad av att titta på TV.