Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-01-31, 14:23
  #1
Avstängd
rullplankas avatar
Såg idag att comviq kör en drive med att man får 30öre i bonus/min för inkomna samtal. Tänkte att om jag köper ett sådant startpaket och sätter det i min gamla lur och själv ringer upp den från min nya som har flatrate abb. Kan ju då ringa en typ 2000min per mån. Skulle ju då kunna få ihop typ 600kr i bonus per mån.

Skulle det funka?
Eller finns det nått finstilt med typ maxbelopp eller dylikt?
Citera
2008-01-31, 14:27
  #2
Medlem
techno_the_kings avatar
Här kan du läsa om det om du nu inte readn har gjort detta http://www.tele2.se/kontantkort-bonus-kampanj.html
Citera
2008-01-31, 14:38
  #3
Avstängd
rullplankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av techno_the_king
Här kan du läsa om det om du nu inte readn har gjort detta http://www.tele2.se/kontantkort-bonus-kampanj.html

tack för länken, hade inte läst det, var max 200/mån
Citera
2008-01-31, 14:44
  #4
Avstängd
ÖP!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rullplanka
tack för länken, hade inte läst det, var max 200/mån
200kr är inte fy skam
Citera
2008-03-25, 20:28
  #5
Medlem
Onakas avatar
Har comviq kvar någotslags bonus system eller har något annan operatör det? Har beställt 2st comviq kontant och 2st glocalnet kontant kort, tänkte göra om dem till telenor kontant då man får typ 100kr om man flyttar över sitt nummer.. Men om man kunde få bonus per uppringd minut skulle vara guld då jag också har flatrate abb.
Citera
2008-03-26, 01:01
  #6
Medlem
Aldhisslans avatar
Hörde att flera privatpersoner satt och ringde upp sina telefoner från jobben, och fick därav flera tusentals kronor i bonus, så man fattar ju varför de satte en spärr.
Citera
2008-03-26, 11:12
  #7
Medlem
Onakas avatar
Fan vad taskigt, tänkte att det kunde vara en ultimat lösning för att få ett "ringa utomlands"-kort som jag kunde använda att ringa lite överallt. Blir väl att göra om dem till telenor istället då..
Citera
2008-03-26, 16:17
  #8
Medlem
Comviq kompis tillsammans med ett nytt kontantkort borde ju funka. ska avsluta mitt kompis abbonemang snart men innan det får jag testa at ringa i typ två dygn
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback