Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2008-02-01, 18:18
  #49
Avstängd
rollebolles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jellesi
Japp, jag har preppat när jag var ung och dum (~19 ungefär). Något som jag inte vill göra igen. Kanske när man börjar närma sig 40-50 iofs
Jag är nu 27 och har tränat (främst gym) mer eller mindre konstant i 13 år. Så när juniorer som du, rollebolle (han kanske är äldre, ingen aning) och den där haschtomten vad han nu hette kommer och säger att man inte kan ett skit om träning så blir man såklart lite irriterad. Jag borde inte bry mig egentligen men kunde inte hålla mig utan kände mig tvungen att möta diverse påhopp.

Men du kan ju ingenting? Varför skall man sitta och ljuga dig rakt upp i ansiktet?
Citera
2008-02-01, 18:36
  #50
Medlem
Det gamla uttrycket "To argue on the Internet is like compete at the Special Olympics. Even if you win, you are still retarded." poppar upp i mitt huvud.

Uppenbarligen är det ingen här som vet något om preparaten ifråga.
Citera
2008-02-01, 19:10
  #51
Medlem
Omar Santanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apelsinburk
Allting är relativt. Erfarenheten som krävs (om det ens krävs någon) för att kunna besvara ts frågor på ett sakligt sätt är inte stor. Och utifrån hans egna frågor och bemötanden tolkar jag honom som en relativt opåläst nybörjare.

Så du menar att alla som du quotade har testat dessa kosttillskott, eller testat "att stoppa i sig såna mängder kosttillskott"?
Citera
2008-02-01, 19:36
  #52
Medlem
Bänkens avatar
jag fattar inte varför du går o beställer massa skit utan någon aning om vad dom gör ?
Citera
2008-02-01, 19:38
  #53
Medlem
spudwishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bänken
jag fattar inte varför du går o beställer massa skit utan någon aning om vad dom gör ?

Av samma anledning som han bestämmer sig för att banta 2.5kg på en vecka inför nån match.
Citera
2008-02-01, 21:32
  #54
Medlem
Apelsinburks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omar Santana
Så du menar att alla som du quotade har testat dessa kosttillskott, eller testat "att stoppa i sig såna mängder kosttillskott"?

Nej, jag erkänner att jag var klantig som påstod att vi andra förmodligen är mer erfarna, när det bevisligen inte är så. Men jag menade precis som jag sa, att det inte ens krävs någon vidare erfarenhet för att förstå att alla dessa tillskott (förutom kanske kreatinvarianterna) kommer ge högst marginella resultat. Man tar sig längre än man tror om man bara sköter vanliga kosthållningen rätt.

Det som gör mig förbannad är jellesis nonchalanta attityd mot alla som svarat kostruktivt i denna tråd. Han frågade och bad om åsikter, sen dumförklarar han alla som bidragit med ett svar som inte passar honom själv i smaken. Det är oerhört respektlöst.
Citera
2008-02-01, 22:14
  #55
Medlem
Omar Santanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apelsinburk
Nej, jag erkänner att jag var klantig som påstod att vi andra förmodligen är mer erfarna, när det bevisligen inte är så. Men jag menade precis som jag sa, att det inte ens krävs någon vidare erfarenhet för att förstå att alla dessa tillskott (förutom kanske kreatinvarianterna) kommer ge högst marginella resultat. Man tar sig längre än man tror om man bara sköter vanliga kosthållningen rätt.
Äh, har man råd med det så spelar det väl ingen roll om det bara ger marginella resultat.


Citat:
Ursprungligen postat av Apelsinburk
Det som gör mig förbannad är jellesis nonchalanta attityd mot alla som svarat kostruktivt i denna tråd. Han frågade och bad om åsikter, sen dumförklarar han alla som bidragit med ett svar som inte passar honom själv i smaken. Det är oerhört respektlöst.

Äh, de personer han lackade ur på är väl dom som inte kom med något konstruktivt? Oneliners och påhopp är väl knappast konstruktivt, nåja.
Citera
2008-02-02, 02:45
  #56
Medlem
Apelsinburks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omar Santana
Äh, har man råd med det så spelar det väl ingen roll om det bara ger marginella resultat.




Äh, de personer han lackade ur på är väl dom som inte kom med något konstruktivt? Oneliners och påhopp är väl knappast konstruktivt, nåja.
Du kanske har rätt
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback