2008-09-17, 11:41
Medlem
HiNKs avatar
Tog en mindre bomb och hade en 3 dagars minneslucka jag också. Fick det beslagtaget vilket bara var tur. Inte rört det sen dess.
Citera
2008-09-23, 00:39
Medlem
Willy_Wonkas avatar
har provat det lite nu , sitter och ´kollar på Conan på tv4+
och fattar inte ett skit av vad som händer och det har tagit ca 5 minuter att skriva pga av hickan och får mig att trycka på alla tandgenter,,orka stava nu
Citera
2008-11-05, 20:36
Bannlyst
Nån som vet mg/ml på det här?

Samt om nån vet om det finns något bättre sätt att blanda ut det JÄMT fördelat än bara köra det i en mixer ett dygn?

Annars så skulle man ju eventuellt kunna lösa upp 1g i en mängd alkohol, för att sedan låta 999g socker suga upp alkoholen relativt jämt, och sedan mixa detta?

En till idé är ju att använda något vattenlösligt, ofarligt klister och klistra på papper, för att sedan hälla på phena där på.. Men det lär kanske inte bli så jämt..

Nån som har några bra förslag på hur man skulle kunna hantera detta i STORA kvantiteter om man ska göra många små doser?
Senast redigerad av MR_Robin_89 2008-11-05 kl. 20:45.
Citera
2008-11-05, 20:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lmgc
Kom just på att Bricanylinhalatorn doserar 0,5 mg, någon som vet om det går att fylla på med phena och få det att fungera?

Det är en massa annan skit i med.. Tror det är nån form utav socker (dextrosol) som doseras med.
Citera
2008-11-25, 19:52
Bannlyst
BUMP!

Nu har det ju diskuterats mycket om hur man doserar phenazepam bäst och jag orkar inte läsa igenom alla 6725790 sidor om förslag och hypoteser, så jag undrar;

- Vad har folket kommit fram till?
Vilket är det bästa och säkraste sättet att dosera phenazepam?

Får in 1g i morgon och behöver tips och råd med doseringen!

Btw, är phena bara bra mot sömn eller funkar den till vardags?
Senast redigerad av Ztek 2008-11-25 kl. 19:54.
Citera
2008-11-25, 20:07
Medlem
~*BayBee*~s avatar
Jag skulle vilja veta om den är bra mot social fobi, panikångest och depression? Eller väger nackdelarna mer än fördelarna?
Citera
2008-11-25, 22:37
Medlem
emriks avatar
kan svara lite åt båda er här ovanför

jag brukar ta runt 2-4 mg i veckosluten för att kunna få bra sömn måndag-torsdag och för att bli lite "skön i benen".

ser inte många nackdelar förutom att det är svårt att dosera och att med minsta droppe alkohol så spårar det ur totalt. därför tar jag på slutet av helgen. då kan man supa på nästkommande helg utan problem och en klart ångestdämpande effekt har det också. phenazepam är en helt okej benso bara man använder den rätt!
så ta inte 20mg och säg sen att du haft minnesluckor och att det är en skitbenso.
visst är smaken olika också men värt att prova iaf tycker jag!

edit: lägger till att jag bara brukar dosera med fingret. alltså inte ner i pulvret och gröta runt utan bara ta lite från kanten så att det ser lagom ut. bättre ta för lite än för mycket! prova er fram. men börja med så sjukt lite att du inte tror det kommer ge effekt alls. för man ska ta lite ni lär er!
Citera
2008-11-26, 20:37
Bannlyst
Någon som vet om det finns någon sida som säljer phena fast det numera är klassat? Skulle köpt på mig ett lager...
Citera
2008-12-02, 15:26
Medlem
Årets tråd?

Den här tråden är en riktig höjdare.
Om man streckläser, särskild första delen, når den väll till, om inte över
de bästa bitarna i böcker som "Grundbulten", "Naked Lunch", eller "Fear and
Loathing in Las Vegas".
Tack för garvet, alla ni som deltog.
Föreslår till nominering "Årets Tråd" i kategorin "Tragikomik" på FB.

P.S. Var också borta +24 timmar och missade bla en arbetsdag,
på en knivudd.
Citera
2008-12-02, 22:38
Medlem
Detta preparat tog en vecka av mitt liv.
Man måste vara väldigt försiktig!
Citera
2008-12-03, 12:07
Medlem
beastieboy99s avatar
Phenazepam är inte att leka med. Jag hade 2-3 veckor som är helt borta ur minnet i sommras. Helt blankt. Slutade med att jag blev misshandlad och låg på sjukan i 3 veckor. Var som en sprattelgubbe i över en månad. Har ingen aning om hur mycket jag drog i mig. Inte att leka med då det är långtidsverkande. Man tappar omdömet helt eftersom det är så jävla svårdoserat!
Citera
2008-12-03, 13:17
Medlem
TireFires avatar
Fan alltså, håller folk fortfarande på med den här skiten. Vad får ni ut av det förutom ett rent helvete när det gått ur kroppen och ni börjar se konsekvenserna av er dimma. Skaffa riktigt benzo istället om det nu är så att ni tvunget ska käka benzo.

Och som föregående talare: Det är verkligen inte att leka med.
Senast redigerad av TireFire 2008-12-03 kl. 13:19.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in