Min erfarenhet av phenat:
Började kvällen mjukt med baksidan av en tändsticka plus ca 1mg subutex. Bättrade på med en till tändsticka nån timme senare. Mådde finemang. Avrundade efter ytterligare en timme med två tändstickor (små högar varje gång). Var inte alls flöddrig men väldigt välmående. Låg och såg på tv till jag somnade.
Helt plötsligt har det gått två dagar. Tydligen har jag gått omkring som en rödögd zombie, knappt kunnat prata osv.Jag blev alltså MYCKET mer påverkad dagen efter än vad jag var under kvällen då jag tog phenat.
Min slutsats är att man ska ta en stor dos och sedan nöja sig med det, t.ex tre tändstickor. Småduttar man som jag gjorde så byggs det bara upp i kroppen. Är hos päronen just nu på semester så de behandlar mig som hin håle än. Inte betrodd på minsta sätt. Försökte förklara att det åtminstone inte var återfall på min favoritdrog heroinet men det hjälpte föga. Fick överlämna påsen med phena.
Men under ruset mådde jag så bra så jag ska beställa mer. Kanske föra anteckningar. Nu är bara frågan, vad hände med den där lilla biten subutex som jag hade. Tog jag den under minnesluckan, lämnade jag över den eller ligger den gömd någonstans?
Du tog den garanterat under minneförlusten. Jag fick själv en minneförlust, även om jag kommer ihåg en del av vad som hänt när jag igår tog 12 mg. Tjejen blev sur på mig för jag somnade till hela tiden och glömde saker. Gick och lade mig och vakna upp normal, tog halva dosen idag. 6 mg och känner mig ganska go men inget överjäväligt, Tycker det känns som motsvarande mängd flunitrazepam. Är glad för det.
första gången jag tar phenazepam (snart) tänker jag ta så äckligt lite, sen och testa mig fram så man får en uppfattning hur mycket det ska va, alltså ett bra ögonmått för det...