2008-08-09, 17:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av knoxah
Läs två inlägg upp?
OJ! Sorry! tack =)
Citera
2008-08-10, 22:23
Medlem
UZIdoesITs avatar
Går det fortfarande att beställa phena nånstans eller?
Skicka gärna ett PM.

Tack på förhand!
Citera
2008-08-11, 04:49
Medlem
beastieboy99s avatar
Jo, det gåt att beställa, kvalitetn är dog usel på vissa ställen, jag vill inte hänga ur nån, n färrmot,det som jag köpte från SD var bra tryck i, hade 5 dagar borta, tyckte själv jag hade kolll men fab vad n´mycket tokga saker man han med
Citera
2008-08-11, 12:32
Medlem
RockyRambos avatar
Vågen jag köpte kostade 289 kr och väger som minst 10 mg, detta delar jag sedan upp på 3 rizla pappar som jag gör bomber av och sedan lägger i tomma kapslar. Inget bisarrt händer så långt ögat når. Äntligen ett kontrollerat sätt att dosera phena.
Citera
2008-08-13, 15:33
Medlem
Trollishs avatar
Hur smakar fenazepam egentligen?
Citera
2008-08-15, 09:46
Medlem
tommy_yongs avatar
Det jobbiga med detta ämne är väl att eftersom halveringstiden är så lång så måste man få 1a dosen "rätt" från början. Går inte att smådosera då man tillslut kommer att ha en alldeles för hög dos innanför skjortan. Ingen nämnvärd smak alls tycker jag. Neutral isf.
Citera
2008-08-15, 20:42
Medlem
Sleazebags avatar
Hur är det egentligen, håller SDs Phena låg kvalité eller inte?
Får lite motstridiga uppgifter i de olika trådarna tycker jag.
Om någon vet en annan pålitlig återförsäljare som har den riktiga varan tackar jag inte nej till url, här eller i pm.

Tänkte att det skulle kunna vara bra att ha trots allt, ifall man skulle få för sig att stoppa i sig allt DOI som ligger på lager någon gång..
Citera
2008-08-15, 22:33
Medlem
lmgcs avatar
Hur lång är halveringstiden?
Citera
2008-08-16, 19:53
Medlem
RockyRambos avatar
halveringstid phenazepam

Det har samma halveringstid som iktoviril (clonazepam) - 60 timmar. En annan sida stftade på att det var 100 timmar. Att den däremot är lång är det ingen tvekan om, jag känner oftast av det mer dagen efter, totalt i 3 dagar ungefär. Sist tog 7 mg utvägt på våg. Och jag är igång än. Tog i torsdags.
Citera
2008-08-16, 20:12
Medlem
SinCitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RockyRambo
Det har samma halveringstid som iktoviril (clonazepam) - 60 timmar. En annan sida stftade på att det var 100 timmar. Att den däremot är lång är det ingen tvekan om, jag känner oftast av det mer dagen efter, totalt i 3 dagar ungefär. Sist tog 7 mg utvägt på våg. Och jag är igång än. Tog i torsdags.

Dock måste det ju vara sjuka skillnader i koncentration av substanserna, alternativt att Fenazepamet är mer dospotent, men det låter ju lite sådär...Men, ta en knivsudd rent fenazepam kanske kan bli som att käka en karta eller två med 2mg's Ikto? Vet inte alls, men det var bara en tanke som dök upp då det väl mest var doseringen som gjorde att man ställde till så konstiga saker och hade minnesluckor på veckor...

Fast vad jag minns så var det inte ens nån speciellt bra benso, men den var laglig och billig...det räckte då...
Citera
2008-08-16, 21:19
Medlem
Många summerar phenazepamet här i tråden och de flesta är eniga om effekterna som oftast summeras i minnesluckor. Under tiden tycker man oftast att man har koll men när man lagt ner och det gått ett par dagar fattar man knappast vad man pysslat med. Oftast minns man bara vissa delar av dagar.

Phenazepam är en väldigt udda benso eftersom man nästan aldrig märker av någon eufori eller något välmående. Sedativ är den däremot och delar minnesstörningarna och det konstiga beteendet med t.ex Rohypnol. Att dricka med phenazepam har för mig varit ganska katastrofalt men å andra sidan råkade jag inte illa ut då folk man kom i bråk med trodde att man var fullständigt galen. Blev tvungen att statuera ett exempel med en "gängledare" för att få ner undersåtarna på knäna... Sånt händer bara på alkohol och galen-benso!
Citera
2008-08-16, 22:32
Medlem
lmgcs avatar
Ok, 60 timmar....det var länge det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in