2008-02-09, 19:17
Medlem
Tangorabatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sadrejmes
Phanzepm från Sd är ski! min 400 mg pöse är snart slut och jag har inte ens varit nära ett rus. Stor besvlikelse. Kommer lapa ut dr sista ut påse nu.. som kan var 10 mkg och händer de onget då va de pengar i sjön.

Men stava kan du inte, så något har phenazepam gjort med dig?
Citera
2008-02-09, 19:31
Medlem
lejonkungen12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tangorabatt
Men stava kan du inte, så något har phenazepam gjort med dig?

WORD!

En fråga till er som vet:
Om man har varit vaken på centralstimulant i 23 timmar(desoxy) och jobbat 8 timmar innan dess(i fredags alltså) är det vettigt att slänga i sig lite phen nu för att kunna sova i natt och imorgon natt? Rekommenderad dos vad kan det vara ungefär, 4mg nu och 2 mg imorgon em?

Jag har inte testat phen tidigare men lite andra benzso för att komma ner odyl.

Hade vart tacksam för svar då jag ska försöka vara så utvilad som möjligt på måndag 0800(utan att vara stenad).
Citera
2008-02-09, 19:39
Medlem
Näsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lejonkungen12
WORD!

En fråga till er som vet:
Om man har varit vaken på centralstimulant i 23 timmar(desoxy) och jobbat 8 timmar innan dess(i fredags alltså) är det vettigt att slänga i sig lite phen nu för att kunna sova i natt och imorgon natt? Rekommenderad dos vad kan det vara ungefär, 4mg nu och 2 mg imorgon em?

Jag har inte testat phen tidigare men lite andra benzso för att komma ner odyl.

Hade vart tacksam för svar då jag ska försöka vara så utvilad som möjligt på måndag 0800(utan att vara stenad).

Jag hade kört på det du själv skrivit, ta inte för mycket bara för då missar du din tid på måndag :P
Citera
2008-02-09, 19:48
Medlem
lejonkungen12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Näsan
Jag hade kört på det du själv skrivit, ta inte för mycket bara för då missar du din tid på måndag :P

ok, tack för svaret! För att vara på den säkra sidan att inte missa måndagen kan det vara rätt dos då(4,2)? Eller kanske lite mindre?
Citera
2008-02-09, 20:03
Medlem
Näsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lejonkungen12
ok, tack för svaret! För att vara på den säkra sidan att inte missa måndagen kan det vara rätt dos då(4,2)? Eller kanske lite mindre?

Nä kör på det, jag pillade 8 mg häromdagen och jag försov mig inte
Citera
2008-02-09, 20:34
Medlem
Den här tråden ger mig kalla kårar.

Ångestdämpande bensodiazepiner är egentligen inte droger som alltid ger nåt "rus". Men de är kanske världens mest beroendeframkallande nu använda ämnesgrupp.

Med detta i åtanke är det ledsamt att se folk som inte kan stava eller minns vad de gjort de sista dagarna klaga över dåligt "rus" i samma mening som de ska "beställa mer".

Jag spår goda tider för avgiftningsenheterna framöver. Min egen påse sparas tills det verkligen finns nån ångest att dämpa.
Citera
2008-02-09, 20:56
Bannlyst
Japp håller med !
Kan säga så här kommer inte dröja länge förens Phenazepam klassas. Eftersom det redan nu sker så mycket olyckor.
Citera
2008-02-09, 20:58
Medlem
Problemet är ju att man knappt vet om att man är flöddrad :b Vilket leder till stora doser..
Men någon sa att det är väldigt svårt att överdosera såpass att man dör av det? Det kanske är om man blandar med alkohol och annat isåfall
Citera
2008-02-09, 21:04
Medlem
SinCitys avatar
Förra våren körde jag och en kille från Ystad en redig sväng med phenazepam. Vet inte hur många veckor jag tappade minnet sammanlagt, men det var ett par iaf. Jag doserade enligt knappnålsprincipen vilken var allt annat än pålitlig. Kommer det in fler substanser i bilden såsom opiater, GHB, andra benso eller tom tjack kan det sluta lite var som helst. Eftersom de tänker klassa Kratom(en drog som är i stort sett harmlös) kommer nog phentazepamet att klassas snabbare än folk hinner skriva beställning...En potent och rätt bra benso rätt använd, men i pulverformen ytterst svårdoserad och därmed opålitlig.
Citera
2008-02-09, 21:09
Medlem
lejonkungen12s avatar
Det är nog precis som du säger. Jag tog 5 mg nu för at koppla av ikväll och kunna sova och har varit vaken 36 timmar och det är en trevlig substans och bra att den är laglig(tror jag :Irony

Är det så att vissa driver med oss genom att stava fel?
Men här verkar ja vissa ha tappat lite perspektiv på diskussionerna, inget illa menat och absolut inte personligt menat, är det så att vi har förstått fel?

Är det nya från kineserna så mycket starkare, jag känner mig ju verkligen inte som någon typewriter direkt just nu men det märker jag iaf.
Citera
2008-02-09, 21:20
Medlem
lejonkungen12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Näsan
Nä kör på det, jag pillade 8 mg häromdagen och jag försov mig inte

Svalde runt 5 ± ? mg med ytters komplicerade beräkningmodeller, hoppas det blev bra, Mår fint i alla fall. trevlig substans, blir att prova i piggt läge en annan gång. or whatever.
Känner att fokus glider iväg med det är sköönt!

Citera
2008-02-09, 21:24
Medlem
Jean Claudes avatar
Tjedje rapport:

Igår var jag nykte och det skulle i så fall medföra bättre verkan av medicinen men det har den dessvärre inte gjort. Tvärtom så verkar det som om jag har en kraftigt ökande toleransnivå. Antingen var första provet, igår ett så kallat placebo, jag hoppas få en effekt och det fick jag. I och för sig så känner jag mig rätt säker på att medicinen fungerade.

Men när jag sedan skulle gå och lägga mig så kom besvären.. gick inte att sova, oroligt vankande upp och ner ur sängen trots lyssnande till diverse lugn musik samt hypnos över mp3.. Jag somnade dock till slut ca 3.00 inatt och gick sen upp kl. 6.00 för att jobba, tog på lite av den där uppiggande saken från sd samt ett par knivspetsar phena. Sammanlagt har jag troligen under dagen tagit.. ja, den sista jag tog var så stor att den skulle kunna jämföras med en 0.1 lina, dock oralt, vilket innebär 100mg och då borde jag vara kraftigt sovandes vid det här laget, det var för ca 4 timmar sen.

Nåväl, det fungerar i alla fall. Även om doserna kanske inte stämmer för alla eller om det är som någon säger att det finns flera sorter.

Synd, tänkte ha det här som hjälpmedicin under tiden jag tar mitt körkort och lämnar prover men visst, det fungerar ju så varför klaga över det. Bara det att det blir inte så billigt om man ska hålla sig till såna mängder för medicinering.

Kanske ger sig med tiden. Har inte märkt av några störningar förutom en sån enkel sak att efter lunch idag så fick jag för mig att det jag gjort på förmiddagen, hade jag redan gjort igår men det är vanligt.. medicin eller inte
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in