Tjedje rapport:
Igår var jag nykte och det skulle i så fall medföra bättre verkan av medicinen men det har den dessvärre inte gjort. Tvärtom så verkar det som om jag har en kraftigt ökande toleransnivå. Antingen var första provet, igår ett så kallat placebo, jag hoppas få en effekt och det fick jag. I och för sig så känner jag mig rätt säker på att medicinen fungerade.
Men när jag sedan skulle gå och lägga mig så kom besvären.. gick inte att sova, oroligt vankande upp och ner ur sängen trots lyssnande till diverse lugn musik samt hypnos över mp3.. Jag somnade dock till slut ca 3.00 inatt och gick sen upp kl. 6.00 för att jobba, tog på lite av den där uppiggande saken från sd samt ett par knivspetsar phena. Sammanlagt har jag troligen under dagen tagit.. ja, den sista jag tog var så stor att den skulle kunna jämföras med en 0.1 lina, dock oralt, vilket innebär 100mg och då borde jag vara kraftigt sovandes vid det här laget, det var för ca 4 timmar sen.
Nåväl, det fungerar i alla fall. Även om doserna kanske inte stämmer för alla eller om det är som någon säger att det finns flera sorter.
Synd, tänkte ha det här som hjälpmedicin under tiden jag tar mitt körkort och lämnar prover men visst, det fungerar ju så varför klaga över det. Bara det att det blir inte så billigt om man ska hålla sig till såna mängder för medicinering.
Kanske ger sig med tiden. Har inte märkt av några störningar förutom en sån enkel sak att efter lunch idag så fick jag för mig att det jag gjort på förmiddagen, hade jag redan gjort igår men det är vanligt.. medicin eller inte