2008-02-03, 20:18
Awaiting Email Confirmation
"Dags att gå hem nu, du är välkommen tillbaka i morgon"

Fast jag bara satt o smutta på en öl. Ett tränat öga märker bensosnubbar från mils avstånd!
Citera
2008-02-03, 21:14
Medlem
Nån som handlat av medicinmannen än och kan bedömma kvalitén därifrån?
Citera
2008-02-03, 21:26
Medlem
Näsans avatar
Jag tog 4 mg i fredagskväll och 1 mg igårkväll och jag är helbäng fotfarande, allt snurrar och gungar så det här är finfina grejor, tror det blir lite till idag så kan man sova borta sin lediga dag imorron :P
Citera
2008-02-03, 21:29
Mer i påsen från medicinmannen..... väljer honom framöver av andra orsaker som anonymitet etc.

Skaffa ziplocks medic.....
Citera
2008-02-03, 21:32
Citat:
Ursprungligen postat av Näsan
Jag tog 4 mg i fredagskväll och 1 mg igårkväll och jag är helbäng fotfarande, allt snurrar och gungar så det här är finfina grejor, tror det blir lite till idag så kan man sova borta sin lediga dag imorron :P

Snart krävs det minst 80 fö att bli lugn....lovar! Snackar dagar om du tar varje dag.... ta varannan!
Citera
2008-02-03, 21:48
Medlem
Jean Claudes avatar
Var inne på handelsbanken och tänkte fylla i uppgifterna men var skriver man orderid någonstans? Hittade inget meddelandefält.
Citera
2008-02-03, 21:51
Medlem
evions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haschbladet
Snart krävs det minst 80 fö att bli lugn....lovar! Snackar dagar om du tar varje dag.... ta varannan!

Toleransutvecklingen är alltså så extrem? 80 gångers dosökning på bara några dagar? Med alpralozam kunde jag, brukandes dagligen, hålla mig på samma dos i många månader och ändå uppnå önskad effekt.
Citera
2008-02-03, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evion
Toleransutvecklingen är alltså så extrem? 80 gångers dosökning på bara några dagar? Med alpralozam kunde jag, brukandes dagligen, hålla mig på samma dos i många månader och ändå uppnå önskad effekt.

Jo, en 80 ggr:s toleransökning är lite väl extremt...
Citera
2008-02-03, 21:57
Citat:
Ursprungligen postat av evion

Tokskillnad, men jag använde ögonmåttet o dosade med knivspets... men toleransen ökar skarpare än på alprazolam eftersom man knappt får nån eufori utan några öl...

vill man sova är det en annan femma(väger över 100 om det inverkar)
Senast redigerad av Haschbladet 2008-02-03 kl. 22:00.
Citera
2008-02-03, 22:29
Bannlyst
Ingen har ännu svarat på min fråga ännu: Går det att äta som normalt när man går på phenazepam?
Citera
2008-02-03, 22:35
Medlem
evions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lil' gringo
Ingen har ännu svarat på min fråga ännu: Går det att äta som normalt när man går på phenazepam?

Hur menar du? Syftar du på att aptiten på något sätt skulle påverkas, eller undrar du om man kan uppföra sig någorlunda normalt, utan att väcka misstankar om berusning, under inmundigande av diverse läckerheter vid matbordet?
Citera
2008-02-03, 22:38
Medlem
Laaazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lil' gringo

Jag drack 3 starl samt åt en halv kebabpizza, nästan som på blå vallar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in