2008-02-07, 15:28
Medlem
Eckankars avatar
Jag lyckades somna till slut iaf efter påfyllning... men svårt att säg om det var därför... snarare för att tradolanen slutatade verka. Men mår faktiskt rätt toppen i dag.
Citera
2008-02-07, 15:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av heyy
Din patetiska lilla jävel, du har redan gjort bort dig tillräckligt.

Nej, men du har verkligen gjort bort dig.
Citera
2008-02-07, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rutger_Jönåker
Man borde kunna banka det med potatismjöl för att få enklare doseringar, eller vad tror ni?

Köpte mig en kartong potatismjöl idag. Var skitlätt att späda Phenat med potatismjölet, de två produkterna var som gjorda för varann, Love at first Sight!

500mg phena = Ca 1 kryddmått
Dunka på med 3 kryddmått potatismjöl och man har 2 gram 25%igt phena. Betydligt enklare att dosera än innan, särskilt om man vill lägga i kapslar.
Citera
2008-02-07, 20:37
Bannlyst
Kan nu säga till alla er som undrar över piss prov, Phenazepam syns inte på prover. Gjorde prov idag och allt var negativt.
Citera
2008-02-07, 20:51
Medlem
theAnts avatar
Jag har provat ganska olika doser nu och kommit fram till att det finns 2 lägen, "ångestfri och litesmåmysig" och koma. Någon som är benägen att hålla med?
Citera
2008-02-07, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theAnt
Jag har provat ganska olika doser nu och kommit fram till att det finns 2 lägen, "ångestfri och litesmåmysig" och koma. Någon som är benägen att hålla med?

När övergår ångestfri och småmysig till koma för din del? Hur tedde sig "koman"? Minnesluckor i dagar eller?
Citera
2008-02-07, 22:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av theAnt

Stämmer faktiskt bra det ! Men sedan finns det även ett stadie där man känner sig helt normal men är helt flöddrad :P
Citera
2008-02-08, 03:15
Medlem
Laaazes avatar
ja har inte kunat sova fast ett par dunderdoser, 400mg påsen e snart slut ja fick i måndas, vill inte fyllap åmer för ja ska på begravning imorrn som ja inte vill däcka på, men de kmr ja väl gör aändå....
Citera
2008-02-08, 05:30
Medlem
StarLits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heyy
Din patetiska lilla jävel, du har redan gjort bort dig tillräckligt.

Du borde tänka över om droger verkligen är din grej. Dina inlägg är inte lite skeva, du skäller på andra men gör likadant själv, får du minsta lilla motkommentar så hugger du som en rabies smittad hackspett. Lugna ner dig för fan!
Ditt problem är kanske att du inte tagit tillräckligt med drugs, kvar i Treo comp träsket?
Citera
2008-02-08, 06:06
Medlem
alprazolam_s avatar
Är det detta som min Irlänske kompis säger att det är bra att droppa xmg före läggdax och du mår skitbra hela nästa dag?
Citera
2008-02-08, 06:58
Medlem
Knivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laaaze
ja har inte kunat sova fast ett par dunderdoser, 400mg påsen e snart slut ja fick i måndas, vill inte fyllap åmer för ja ska på begravning imorrn som ja inte vill däcka på, men de kmr ja väl gör aändå....

haha nästan 400mg sen i måndags? Om det är din egen begravning så somna fasen inte mormor kollar ju!
Citera
2008-02-08, 09:21
Medlem
Jüggernauts avatar
Hmm, 70 mg + liete ur den stora påsen över två dagarna. Börar fan bli vök nu.

Ska nog håll igen lite eller så, men enda enda som går på att kolla på TV är någon form av BABargera-produktion.

UPsch,,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in