2008-02-07, 01:32
Medlem
Eckankars avatar
Tycker det från SD funkar hur bra som helst. Men av nån anledning tycker jag det tar mycket bättre nasalt (trots att det enligt vissa uppgifter inte ska fungera lika bra då, upptaglighet o sånt skit).
Citera
2008-02-07, 01:37
Medlem
Jüggernauts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eckankar
Tycker det från SD funkar hur bra som helst. Men av nån anledning tycker jag det tar mycket bättre nasalt (trots att det enligt vissa uppgifter inte ska fungera lika bra då, upptaglighet o sånt skit).

Ja, vi får hålla tummarna nu då.
Citera
2008-02-07, 08:30
Bannlyst
japp mitt från sd fungerar också, vad beror detta på ? tolerans sen innan att vissa inte får effekt ?
Citera
2008-02-07, 08:36
Medlem
Jüggernauts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inpbox
japp mitt från sd fungerar också, vad beror detta på ? tolerans sen innan att vissa inte får effekt ?

Nja, jag har en tidigare tolerans mot GABA-droger, men jag har ju inte använt något på ca 1 år eller så. Fick ju lite effekt och känner mig avslappnad.

Får köra större doser helt enkelt. vågar inte direkt dra i mig någonting nu, men men. Kanske senare idag.
Citera
2008-02-07, 09:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jüggernaut
Nja, jag har en tidigare tolerans mot GABA-droger, men jag har ju inte använt något på ca 1 år eller så. Fick ju lite effekt och känner mig avslappnad.

Får köra större doser helt enkelt. vågar inte direkt dra i mig någonting nu, men men. Kanske senare idag.

Vänta tills helgen ist och själv tycker jag det är skönare dagen efter gå runt halv benzad i sin morronrock och bara steka hela dagen
Citera
2008-02-07, 10:27
Medlem
Jüggernauts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inpbox
Vänta tills helgen ist och själv tycker jag det är skönare dagen efter gå runt halv benzad i sin morronrock och bara steka hela dagen

Ja, jag tog en extra dos på 10 mg för 1 timme sedan, får se om den slår något bättre. Annars ger jag upp för den här veckan i allafall.
Citera
2008-02-07, 10:36
Medlem
Citat:
Själv provade jag 2-3 mg igår, fick ingen effekt. Provar upp mig på 4-5 mg nu. The waiting game has begun.

Alltså, finns det någon här som har fått effekt på SDs Phena?
Jag fick absolut effekt av det, dock kan man behöva ta mer än vad de säger att doseringen är. Min 70mg påse tog slut på ca 3 dagar, men då blev jag ju rätt väck också. SKa testa hur mycket man kan behöva sen när man har kapslar istället.

Halveringstiden är ju skön
Citera
2008-02-07, 11:03
Medlem
Jüggernauts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chillet
Jag fick absolut effekt av det, dock kan man behöva ta mer än vad de säger att doseringen är. Min 70mg påse tog slut på ca 3 dagar, men då blev jag ju rätt väck också. SKa testa hur mycket man kan behöva sen när man har kapslar istället.

Halveringstiden är ju skön

Fan vad nice. Ja, nu blir inte mer för mig idag iallafall. Fick hem en 70-påse till så nu har jag väl runt 440 mg att talla på om det skulle vara så.

Jaja, hejsvejs.
Citera
2008-02-07, 12:15
Medlem
Man borde kunna banka det med potatismjöl för att få enklare doseringar, eller vad tror ni?
Citera
2008-02-07, 12:42
Medlem
Citat:
Fan vad nice. Ja, nu blir inte mer för mig idag iallafall. Fick hem en 70-påse till så nu har jag väl runt 440 mg att talla på om det skulle vara så.

Jaja, hejsvejs.
Gott för dig .. Själv fick jag inte mitt idag :/ Hoppas på imorgon.
Citera
2008-02-07, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heyy
Din patetiska lilla jävel, du har redan gjort bort dig tillräckligt.

men din hjälplösa människa, gå hem till mamma å städa för helvete.

det jag fick från sd va de inga problem kan jag lova!
fi fan. mått som ett plåster på en bajskorvv sen i fredags nu..

visserligen ingen tolerans och så sov jag 20+22 timmar
Senast redigerad av karlberg 2008-02-07 kl. 15:19.
Citera
2008-02-07, 15:20
Medlem
Laaazes avatar
Herregud, de funkar ju hur bra som helst, fast tror ja tagit mer än 2mg varje dag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in