2008-02-04, 15:58
Medlem
Stoneds avatar
Mailade SD via hemsidan för c:a en timme sen och fick svar nu, (snabbt för en gångs skull eller?)
Frågade hur lång tid jag kunde räkna med innan min beställning dimper ner.

"Tjena **** !Tisdag / Onsdag skulle jag tippa på. Med all sannolikhet så går den ivägidag."

EDIT: Betalade som sagt i Fredags, fick statusen: Packad, idag
Senast redigerad av Stoned 2008-02-04 kl. 16:03.
Citera
2008-02-04, 17:22
Medlem
HFisBacks avatar
VAD I HELVETE!

Står så här på MM:s hemsida idag:

"Nyheter
02/01-VIKTIGT!, ni som har beställt phenazepam efter 31/1. Kommer få vänta ett antal dagar. Innan det nya partiet kommer in. Antingen betalar jag tillbaka pengarna eller så väntar ni tills det kommer in igen."

Han mailade mig i lördags och frågade om jag fortfarande var intresserad, eftersom jag inte hunnit sätta in pengar ännu. Jag svarade att jag gör det idag när banken öppnar.

Men då visste han alltså redan i lördags att han ej kunde skicka, och ändå mailar han mig och frågar om jag skall betala in.

Detta är extremt oproffsigt! Jag kan bara varna för MM, det luktar scam. Nu har han tjänat en hacka så nu är det slut...
Citera
2008-02-04, 17:49
Medlem
dosering

Tja. Bara ett par snabba frågor ang dosering av phena. Användning enligt SD - Ångestdämpande: 0.5-1 mg. Användning som Sömnpiller: 2-4mg. Stämmer det? Verkar som att de krävs lite mer för effekt.

Hur mång mg skulle ni uppskatta att en knivspets eller ett knappnålshuvud är?

Vad är eg. det värsta som kan hända? tack för svar/sadrejmes
Citera
2008-02-04, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HFisBack
VAD I HELVETE!

Står så här på MM:s hemsida idag:

"Nyheter
02/01-VIKTIGT!, ni som har beställt phenazepam efter 31/1. Kommer få vänta ett antal dagar. Innan det nya partiet kommer in. Antingen betalar jag tillbaka pengarna eller så väntar ni tills det kommer in igen."

Han mailade mig i lördags och frågade om jag fortfarande var intresserad, eftersom jag inte hunnit sätta in pengar ännu. Jag svarade att jag gör det idag när banken öppnar.

Men då visste han alltså redan i lördags att han ej kunde skicka, och ändå mailar han mig och frågar om jag skall betala in.

Detta är extremt oproffsigt! Jag kan bara varna för MM, det luktar scam. Nu har han tjänat en hacka så nu är det slut...

Det är bara att whoisa hans webadress så kan du ju ringa honom om inte annat. http://samspade.org/
Då kan ni säkert reda ut eventuella missförstånd
Citera
2008-02-04, 18:09
Medlem
HFisBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rutger_Jönåker
Det är bara att whoisa hans webadress så kan du ju ringa honom om inte annat. http://samspade.org/

Tack som fan!

Har adress, nummer m.m....
Citera
2008-02-04, 18:18
Medlem
Laaazes avatar
Kört på det idah och treje dagen tog ja ett slick på tummen, gick o gymmande, tappade vikterna i ´huvudet under neråtlutande bänkpress, hade hjälp som tur dock . man va fan, sitter det i så långe, säat att de ska va 60H halveringstid .. menmen, där ser =) onödiga kommentarer gled ju ur en oxå.
Citera
2008-02-04, 18:21
Medlem
Laaazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lil' gringo
Självklart menar jag om aptiten förändras dvs. att man inte känner nån vidare hunger. Skrev dessutom "äta som normalt" och inte "äta normalt". Nu är jag knappast någon språkexpert men har dom inte lite annorlunda betydelse? Kanske inte men jag har i vilket fall som helst redan fått svar på min fråga till viss del

Under hur lång tid? Var det de enda du åt på hela dagen eller? Är fundersam eftersom jag försöker som fan att gå upp i vikt. Har ingen tidigare erfarenhet av benzo, hade svårt att få tag i det förut när jag var som mest intresserad, bara massa jävla haschrökare i den här staden. Och sen har det helt enkelt bara inte blivit av

Sry som fan men har inget minne av att ens har skrivit det där.
Citera
2008-02-04, 18:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Laaaze

hahaha, hur mkt har du tagit ?
Citera
2008-02-04, 19:59
Medlem
Jüggernauts avatar
Citat:

Fan man blir mer och mer skraj för preparatet.
Jag har iofs en stor alkoholtolerans och erfarenhet av benzo, kan nog undvika de värsta missarna. Ska bli kul, får experimentera lite med lågdos.
Citera
2008-02-04, 23:36
Bannlyst
Citat:

Haha! Lackade knappast ur så det är lugnt. Knarka lugnt!
Citera
2008-02-05, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rutger_Jönåker

Skitsnack han få ju in nytt kevransen är ju på väg. Dom som vill vänta vänta annars beställ igensen när de finns ine.
Citera
2008-02-05, 00:37
Medlem
Dadidadams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 11422
Vad får man för effekter på denna drog? Något mer än att man kan sova gott länge?

vikken jobbig jävla drog..
fast man är bra bäng så fattar man det inte
snacka om slöseri med tid och att utsätta sig för skit helt i onödan..

och hur kul är det att inte minnas ett skit lixom..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in