2008-02-01, 17:56
Medlem
pit_bull_bobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Escanio
blandar du ironi och allvar nu?

hur vet du att det funkar? hört någon som har provat? eller du kanske är insatt i kemi?

nä inte insatt i kemi, men varör skulle det inte funka röka phena??? om alla annan benzo funkar, eller är det resten av skiten i en steoili, valium eller fm1 söm gör det rökbart?????
Citera
2008-02-01, 17:59
Medlem
pit_bull_bobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yoppe
Kan man röka det som det är eller måste man myckla med att omvandla till fribas och sånt?
som det är, lär ju bli minimalt med rök, så att blanda ut det med lite socker eller nått lär ju inte skada men toretiskt lär det ju funka att ta ett korn på folie och inhalera som det är som det är.. fan va har ja dragit igång... ser redan rubrikerna, 15:åring dog efter röktips på flashback...

bör funka med joint pipa bong eller what ever...
fan jag kommer ensam fixa så det är klassat på måndag
Senast redigerad av pit_bull_bob 2008-02-01 kl. 18:03.
Citera
2008-02-01, 18:02
Medlem
Pit bull bob du är rolig du. jag vet hur det funkar att röka fludder och det är verkligen inte så farligt som du verkar tro.

Klart man ska vara försiktig men ska jag avar ärlig tror jag den mesta röken missas om en fjortis försöker endå.
Citera
2008-02-01, 18:10
Medlem
pit_bull_bobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yoppe
Pit bull bob du är rolig du. jag vet hur det funkar att röka fludder och det är verkligen inte så farligt som du verkar tro.

Klart man ska vara försiktig men ska jag avar ärlig tror jag den mesta röken missas om en fjortis försöker endå.

rolig? hur? verkar tro? öh... hur gammal e du? hur många polare har du förlorat till knark, jag har tappat fler än jag vill komma ihåg och nu snackar jag inte tappat kontakten med... och eftersom phen e så billigt så är risken för att folk blir rejät torsk gabska stor även om man räknar bort rök aspekten. röker man så speedar man på beroende processen rejält, jag snackar av egen erfarenhet verkar det som något annat??? va uppe på 50 valium dagligen när jag hamna på avgiftning gått påt dagligen i över ett år... nu e ja "balling svensson" dock..

har även bäcknat dope som en polre tog överdos på, mådde skit riktigt läng, la av å bäckna efter det. men vist verkar jag som värsta fittan så ber jag om uräkt...

go ahead do ya thang...
Citera
2008-02-01, 18:13
Medlem
Escanios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pit_bull_bob
nä inte insatt i kemi, men varör skulle det inte funka röka phena??? om alla annan benzo funkar, eller är det resten av skiten i en steoili, valium eller fm1 söm gör det rökbart?????

bara för att många andra benzo går att röka behöver ju inte det vara så för phenazepam.
äh jag vet inte... men prova får man ju göra så man vet om det är lönt och inte smakar helvete
Citera
2008-02-01, 19:16
Medlem
cannabinols avatar
Alltså jag har duttat mitt finger i påsen, lillfingret och nu 6h senare känner jag fortfarande inte så värst mkt förutom att jag inte har ångest, brukar ha lite ångest annars. Känner mig knappast flöddard, har t.o.m. varit ute och kört bil, lagat datorer, käkat och varken jag eller någon annan har märkt att jag skulle varit annorlunda.

Mitt kuvert som jag fick var brun och ganska så stor, adressen var dit klistrad med en lapp, är det så på eran kuvert också? Varför jag funderade var ju p.g.a. att det troligtvis var för lite i min påse efter mina vägningar, om påsen nu inte exakt väger 300mg då. Dessutom var inte brevet igenklistrat utan enbart invikt, så påsen kan ju någon ha mixtrat med! Därav oron.

Alltså är detta såpass rent som det ska vara? Man känner ju knappt av det fast jag överdoserat rätt hårt nu, har ingen benso tollerans heller. Hur ska ruset te sig? Nåväl... over and out!
Citera
2008-02-01, 19:24
Medlem
Escanios avatar
cannabinol varifrån har du fått ditt pulver? SD eller?

och ni andra som har beställt får gärna också säga hur kvallen är och varifrån ni har beställt
Citera
2008-02-01, 19:39
Medlem
otålig

Är starttiden verkligen 3-4 timmar?
Har tagit lite för en timme sen ungefär men det känns inte av något, men jag tänkte vänta ett tag med att fylla på.
Det verkar vara flera som inte känt av något.. Synd om det skulle vara väldigt utblandat så mina 70mg inte räcker nånstans alls
Citera
2008-02-01, 19:46
Medlem
Laaazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Escanio
cannabinol varifrån har du fått ditt pulver? SD eller?

och ni andra som har beställt får gärna också säga hur kvallen är och varifrån ni har beställt

Från Sd, känner nada, intog för ca 2 timmar sedan , tog lite på en knivspets o la under tungan. Vitt kuvert och väldigt dåligt igenklistrat.
Citera
2008-02-01, 19:54
Medlem
Tangorabatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pit_bull_bob
varför när det är så billigt att köpa in, om dom bankar det blir det verkligen svår doserat, om dom inte berättar i vilken utsträckning dom gör det.... låter sick

Hur vet du vad dom köper in det för? Och varför skulle dom inte kunna banka det så dom tjänar mer pengar?
De skulle knappast berätta om de bankat det heller.
Citera
2008-02-01, 19:55
Medlem
pit_bull_bobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laaaze
Från Sd, känner nada, intog för ca 2 timmar sedan , tog lite på en knivspets o la under tungan. Vitt kuvert och väldigt dåligt igenklistrat.
ta mer raportera, låter inte bra det här... inte alls tykcer jag trest minst som snackar om att det inte funkar.... va ere här????
Citera
2008-02-01, 19:58
Medlem
pit_bull_bobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tangorabatt
Hur vet du vad dom köper in det för? Och varför skulle dom inte kunna banka det så dom tjänar mer pengar?
De skulle knappast berätta om de bankat det heller.
kolla själv va ett kilo går för!!!! skriv till någon leverantör och låtsas spekulera...

fråga inte ens googla!!! lovar att du hittar på 2-3 minuter om du inte blev tappad för många gånger i golvet som barn...

att banka det för att inte folk ska ta för mycket låter sick, för vad gör man om det inte funkar som det ska? slänger?

ps, börjar dom banka köper ja in sj, will be open upp shop if thats the case... fuck jävla böjare... vi e överallt
Senast redigerad av pit_bull_bob 2008-02-01 kl. 20:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in