2008-02-05, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sadrejmes
Tja. Bara ett par snabba frågor ang dosering av phena. Användning enligt SD - Ångestdämpande: 0.5-1 mg. Användning som Sömnpiller: 2-4mg. Stämmer det? Verkar som att de krävs lite mer för effekt.

Hur mång mg skulle ni uppskatta att en knivspets eller ett knappnålshuvud är?

Vad är eg. det värsta som kan hända? tack för svar/sadrejmes

har ingen exatk våg, men jag skulle gissa att jag upp/rökt åt 5-20 mg om du ska ha lite kul pådet. räkna då med att ha en inte allt förkrävande dag dagen efter!
Citera
2008-02-05, 12:03
Medlem
Stoneds avatar
Fick mitt idag, (betalade i Fredags, order packad i Måndags). Den som sa att dom verkade ha ett fuktigt lager kan jag nog instämma med då merparten av pulvret var fastklibbat i påsen men iofs så kan det ha att göra med själva pulvret i sig, finns ju flera preparat som uppför sig likadant efter att ha legat i ZIPpåsar.

Dessutom hade det gått hål i påsen så en märkbar mängd hade runnit ut och klibbat fast i kuvertet men det lyckades jag skrapa av en del av iaf, resten lapade jag upp som en törstig katt Mängden ser ut att stämma annars (70mg) Blir väl att testa om ett litet tag (förutom det jag redan slickat i mig från fingrar + kuvert tack vare postens undebara hantering av brev.

EDIT: Tänkte prova röka en del nu, är ganska hårt inkörd på benzo så frågan är som så många andra undrar hur pass mycket ska man dra i ett svep. Känns som jag skulle behöva en någorlunda stor hög
Senast redigerad av Stoned 2008-02-05 kl. 12:08.
Citera
2008-02-05, 12:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stoned
Fick mitt idag, (betalade i Fredags, order packad i Måndags). Den som sa att dom verkade ha ett fuktigt lager kan jag nog instämma med då merparten av pulvret var fastklibbat i påsen men iofs så kan det ha att göra med själva pulvret i sig, finns ju flera preparat som uppför sig likadant efter att ha legat i ZIPpåsar.

Dessutom hade det gått hål i påsen så en märkbar mängd hade runnit ut och klibbat fast i kuvertet men det lyckades jag skrapa av en del av iaf, resten lapade jag upp som en törstig katt Mängden ser ut att stämma annars (70mg) Blir väl att testa om ett litet tag (förutom det jag redan slickat i mig från fingrar + kuvert tack vare postens undebara hantering av brev.

EDIT: Tänkte prova röka en del nu, är ganska hårt inkörd på benzo så frågan är som så många andra undrar hur pass mycket ska man dra i ett svep. Känns som jag skulle behöva en någorlunda stor hög

Om du redan har tolerans så behöver du nog en del för att få ett skönt rus
Citera
2008-02-05, 12:32
Medlem
Stoneds avatar
Misstänker det med, tjäkade 10 X:1or i Lördags som gav ett sådär lagomrus + 3 folköl. Tog 3 x till i Måndags morse men kände knappt ett smack, har väldigt lätt för att snabbt bygga tolerans på benzo Benzo & röka är mina favoriter och i stort sett det enda jag tar nu förtiden så när jag får tag på benzo så trycker jag i mig som det inte skulle finnas någon morgondag.

Beställde ju bara 70mg i brist på pengar också så det känns lite trist det hela om det nu knappt skulle ha någon effekt.

Har dragit ett par bärs nu också så det ska väl skjutsa på det lite iaf kan man hoppas.

Och foliet var visst slut märkte jag så det får bli att improvisera.
Senast redigerad av Stoned 2008-02-05 kl. 12:35.
Citera
2008-02-05, 12:39
Medlem
Stoneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inpbox
dragit några bärs nu på mina 3- 4 mg ocjh e jävlit go i rkoppen måse jag säta !

Hur pass van är du vid benzo om jag får undra?
Eftersom du verkar ha fått rätt bra effekt där med endast 3-4mg + nån bärs.
Hur lång tid tog det innan det började ge sig tillkänna och hur intog du det?
Citera
2008-02-05, 13:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stoned
Hur pass van är du vid benzo om jag får undra?
Eftersom du verkar ha fått rätt bra effekt där med endast 3-4mg + nån bärs.
Hur lång tid tog det innan det började ge sig tillkänna och hur intog du det?

Första gången jag testade, börjde väl slå efter 60 - 80 minuter kanske med att jag inte kände mina ben typ när jag satt still och kände inte av armarna om jag inte rörde på dom. började bli sjukt trött men tog då några bärs och fick riktigt skönt rus
Citera
2008-02-05, 14:18
Medlem
Stoneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inpbox
Första gången jag testade, börjde väl slå efter 60 - 80 minuter kanske med att jag inte kände mina ben typ när jag satt still och kände inte av armarna om jag inte rörde på dom. började bli sjukt trött men tog då några bärs och fick riktigt skönt rus

Hmm, börkar misstänka att jag måste upp i betydligt högre doser än dessa för att få ut nåt ö.h.t. med tanke på min redan djupt rotade benzotolerans
Citera
2008-02-05, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scottboy
Skitsnack han få ju in nytt kevransen är ju på väg. Dom som vill vänta vänta annars beställ igensen när de finns ine.

Vad är skitsnack i det jag skrivit? Du är inte läskunnig va?
Citera
2008-02-05, 15:39
Medlem
Stoneds avatar
Skiter i detta nu, drar i mig allt jag har kvar nu för här händer lika lite som om jag skulle tagit en alvedon

Har både rökt och tagit oralt under tungan = nada, druckit 3 bärs dessutom.

Får väl se senare, eller kanske imorgon som många säger att dom får en skön rush/känsla dagen efter.

EDIT: Har iofs tagit 4 x 7.5mg imovane på morgonen om det kan spela nån roll, tror ju knappast det men....
Senast redigerad av Stoned 2008-02-05 kl. 15:42.
Citera
2008-02-05, 16:41
Medlem
Escanios avatar
fick paket från mm idag... fruktansvärt dåligt packat och hade åkt ut lite puvler osv... det va en stor zippåse som antaglien han hade fått grejerna ifrån från början. sen så fattades 2siffror från postnummret, men dom skickade det rätt ändå...tog 2 knappnålshuvuden och slickade lite pulver från fingrarna.. känner mig påverkar, mest yrsel/flum inget speciellt. effekten kom efter 30 - 45minuter oralt för mig
Senast redigerad av Escanio 2008-02-05 kl. 16:44.
Citera
2008-02-05, 17:52
Bannlyst
Fick också mitt paket från mm idag (200mg, tror jag betalade i onsdags) och jag tycker inte att det var dåligt packeterat direkt. Möjligt att det var ett dåligt val av zippåse eftersom det är ett litet hål som man kan trä en tråd igenom eller dyl. men den var övertejpad.
Citera
2008-02-05, 19:33
Medlem
sventumbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heyy
haha vad?hade du någonting att säga eller är du endast här för att jävlas?

du verkar vara en riktig sopa du, skäller runt som en liten damvippehund överallt, till och med p.g.a. samma "misstag" som du själv gör.

Och ja, snääälla.. sätt mig på din ignorelista!

(sorry för ot till er andra)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in