Haha fan vad illa! Måste berätta lite vad som hänt, tur att det inte blev värre!
Dragit lite phenazepam högst 10mg (har ingen tollerans eller osv) Men är däremot ganska skark gentemot benson. Iaf så Skulle vi ut och handla, jag körde, farsan satt brevid och såg skummt på mig som körde över vallgravarna och körde helt fel i rondellerna - skyllde på att jag var trött - nej nej, nu fick det lov att stanna och byta förare. Började se små saker dubbelt och slänga ifrån mig ohyffsade saker ur min mun vid det här lagt, och de undrade om jag var på piller - sa bara att jag var trött, han tog iaf mina bilnycklar som tur var - ingen mer tjaffs sen med. Förutom att de konstaterade att jag var knarkad, ingen mer prat om saken än så länge.
Hemma om organiserade jag allt, ville ha gruppsex ist för vanlig sex, skickade meddelande till att hottys på telefonboken om de ville vara med (min flickvän satt brevvid och var halft på, men inte med de äckliga snubbarna). Jag garaterade henne bara tjejer och jag, då vart och avundsjuk istället, men lovade att tillbringa tiden mest med henne. Så nu har jag hittat drognecessären som jag flummade bort under natten och ska iväg och inhämta kamera. Vet inte hur detta kommer sluta, men en sak vet jag att det alltid varit min dröm att ha groupsex med snygga brudar!
Någon i stochkolmsregionen 18+ som är relativt snygg som vill vara med (killar undanbes)!
Ingen troll här inte utan bara svart afghan, gräs och phenazepam!