2008-02-04, 11:45
Medlem
zerxezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pit_bull_bob
hur stor är en sten?

jag blir svin hungrig på alla benzo verkligen ingen skillnad på roppar eller valium, mättnads känslan försvinner nästan helt!!! jag är stor och äter alltid mycket men på benzo blir det omänskligt, klarar lätt ett par lite cola och två pizzor plus desert i en session...

blir tvärtom mindre hungrig på bens, blir ngt fadd i käften å maten smakar inte lika bra
Citera
2008-02-04, 12:09
Medlem
Okej, nu är det såhär.. Jag beställde ett par kapslar igår men tänkte betala in pengarna idag (banken är ju stängd).
Men nu när det står att de är slut i laget, är de slut för mig som beställt då också? Med tanke på att jag inte betalat ännu.. Vet inte hur deras system fungerar.
Citera
2008-02-04, 12:11
Medlem
pit_bull_bobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zerxez
blir tvärtom mindre hungrig på bens, blir ngt fadd i käften å maten smakar inte lika bra
vad har du för benzo vana? låter bängt från vart jag sitter, alldri träffat någon som inte munchat sönder sig.... tar du det me tjack eller nått?
Citera
2008-02-04, 12:44
Medlem
Jüggernauts avatar
Beställde ifrån SD i torsdags, fick bekräftelse på att inbetalning var okej i fredags, kan man hysa något hopp om leverans idag?
Citera
2008-02-04, 12:50
Medlem
Stoneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jüggernaut
Beställde ifrån SD i torsdags, fick bekräftelse på att inbetalning var okej i fredags, kan man hysa något hopp om leverans idag?

Är i ungefär samma läge, betalade i Fredags, idag är orderstatusen ändrad till packad. Vad vågar man hoppas på ni som beställt innan och vet på ett ungefär; imorgon?, onsdag? eller vad tror ni?
Citera
2008-02-04, 12:52
Medlem
pit_bull_bobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoned
Är i ungefär samma läge, betalade i Fredags, idag är orderstatusen ändrad till packad. Vad vågar man hoppas på ni som beställt innan och vet på ett ungefär; imorgon?, onsdag? eller vad tror ni?
onsdag skulle jag tippa på...(sitter i samma båt) men vem vet....
Citera
2008-02-04, 12:53
Medlem
Stoneds avatar
Citat:
onsdag skulle jag tippa på...(sitter i samma båt) men vem vet....

Ok, håller tummarna för oss båda då att det iaf hinner komma till Onsdag
Citera
2008-02-04, 12:55
Medlem
pit_bull_bobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoned
Ok, håller tummarna för oss båda då att det iaf hinner komma till Onsdag
thx mate
Citera
2008-02-04, 13:04
Medlem
Jean Claudes avatar
Citat:
vad har du för benzo vana? låter bängt från vart jag sitter, alldri träffat någon som inte munchat sönder sig.... tar du det me tjack eller nått?

Lägger till mina erfarenheter här och de är:

Om jag håller igång fysiskt med något så blir jag inte hungrig, kan gå en hel dag och sedan kommer jag på att jag inte käkat något och då äter jag för att kroppen behöver näring.

Om jag håller mig lugn, kollar en film, surfar på nätet etc kan jag bli mycket hungrig men så tror jag att det är lite olika från person till person hur man reagerar på hunger/benzo.
Citera
2008-02-04, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lucky7
Eftersom en knivspets kan innebära det mesta från ett korn till en redig jävla hög så är i alla flal jag lite nyfiken på hur det gick för dig? Vaknat än?

Hehe, det gick alldeles utmärkt, blev rätt bra framför allt efter att jag rökt 3 knivspettsar till

kan dock säga att jag var i bra form hela dagen igår oxå, o idag känner jag mig en anning seg, men annars bra. Magen är i lite uppror men det kan bero på att jag håller på att bli sjuk o lite sånt.

ps, att gå över till tjejen efter att precis rökt 2 kniv spetsar på 2-5mg styck är ingen bra idee om hon inte är så glad i berusade människor
Citera
2008-02-04, 13:16
Medlem
rotten_88s avatar
någon som har erfarenhet av medicinmannen?
Citera
2008-02-04, 14:36
Medlem
cannabinols avatar
Haha fan vad illa! Måste berätta lite vad som hänt, tur att det inte blev värre!

Dragit lite phenazepam högst 10mg (har ingen tollerans eller osv) Men är däremot ganska skark gentemot benson. Iaf så Skulle vi ut och handla, jag körde, farsan satt brevid och såg skummt på mig som körde över vallgravarna och körde helt fel i rondellerna - skyllde på att jag var trött - nej nej, nu fick det lov att stanna och byta förare. Började se små saker dubbelt och slänga ifrån mig ohyffsade saker ur min mun vid det här lagt, och de undrade om jag var på piller - sa bara att jag var trött, han tog iaf mina bilnycklar som tur var - ingen mer tjaffs sen med. Förutom att de konstaterade att jag var knarkad, ingen mer prat om saken än så länge.

Hemma om organiserade jag allt, ville ha gruppsex ist för vanlig sex, skickade meddelande till att hottys på telefonboken om de ville vara med (min flickvän satt brevvid och var halft på, men inte med de äckliga snubbarna). Jag garaterade henne bara tjejer och jag, då vart och avundsjuk istället, men lovade att tillbringa tiden mest med henne. Så nu har jag hittat drognecessären som jag flummade bort under natten och ska iväg och inhämta kamera. Vet inte hur detta kommer sluta, men en sak vet jag att det alltid varit min dröm att ha groupsex med snygga brudar!

Någon i stochkolmsregionen 18+ som är relativt snygg som vill vara med (killar undanbes)!

Ingen troll här inte utan bara svart afghan, gräs och phenazepam!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in