• 4
  • 5
2008-02-03, 14:27
Bannlyst
varför?

Citat:
Ursprungligen postat av kloty
Ahaa okey, så det du menar är att Tramadol kan trigga depressioner redan efter ett eller några enstaka intag?
om ni skall knarka så gör det ordenktligt, Varför vill man ta tramadol? va? dom är skit, jag har ätit och injecerat mer tramadol än någon av er under mina år. jag har fått en massa ep av dom och jag kan säga er att när ni ätit dom tilräckligt länge då ni inte vill mer , så good luck! hela mage och hela kroppen blir helt förstör under många år. känslan av tramadol är känslan av ångest! ps för den som tar större mängder tramadol/tradolan el fck så är en liten mängd iktorvill/diazepam inte helt onödigt om man vill förhindr ep anfall men då ökar du även risken för överdos oxå så klart som på alla benzo och kombinationer.
om ni skall få rus ur smärtstillande så finns där bättre som Temgesic dom inehåller samma ämmne som Subutex
2024-09-11, 14:17
Allt handlar om tolerans. Jag måste ha bemso till tram annars kommer krampanfallen...men
Yes, Santerian är skräp. Rakt av skräp.

Blanda Tram med iktorivil och båa (alprZolam) nån som har erfarenhet av december möjligtvia
2024-09-11, 14:37
Moderator
Morfar-52s avatar
Gammal tråd, fortsätt i (FB) Kan Jag blanda det här? (frågor om samtidiga intag av olika droger) /låst
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in