• 1
  • 2
2008-01-27, 18:23
Bannlyst
http://norrkoping.expressen.se/nyhet...edrog-i-blodet
Ännu en som via nätmedicin slutat sitt liv i unga år.
Det jag undrar om en sån här artikel bara går förbi,
eller om den får någon som håller på med piller att tänka till?
2008-01-27, 18:50
Medlem
Klngs avatar
Klart han riskerar att dö om han är så jävla blåst i skallen att han käkar massiva mängder tram utan kramplösande.

Lätt att idioten dog av andningsdeppsression, lycka till att dö av roppar eller tjo om du inte har hjärta som en 80-åring...

Vad är det du vill disskutera? Att en jävla tattare handlar tram på nätet och dör? Lär inte vara en jävel som blir avskräckt, dock blir jag glad av att det finns en idiot mindre.
2008-01-27, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klng
Klart han riskerar att dö om han är så jävla blåst i skallen att han käkar massiva mängder tram utan kramplösande.

Lätt att idioten dog av andningsdeppsression, lycka till att dö av roppar eller tjo om du inte har hjärta som en 80-åring...

Vad är det du vill disskutera? Att en jävla tattare handlar tram på nätet och dör? Lär inte vara en jävel som blir avskräckt, dock blir jag glad av att det finns en idiot mindre.

du e fan äcklig
2008-01-27, 19:50
Medlem
Nyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kokkuli

du e fan äcklig

Tycker att han har helt rätt - tråden är till synes utan diskussionsunderlag och gör man inte efterforskningar och tror man klarar vad som helst, då får man stå sitt kast.

Det är det som är den negativa sidan på frihet, folk är i allmänhet idioter och tror att inget kan skada dem - vilket resulterar i begränsade friheter för resten, de som kan hantera och vet vad de ger sig in på.

Helt klart tragiskt för familjen, men inget mer.
2008-01-27, 19:54
Medlem
Avgrunds avatar
det är från person till person. man kan dö av vatten.
2008-01-27, 19:56
Bannlyst
Kan man inte droga, ska man inte droga. Den som ger sig in i leken får leken tåla.SLUT

Tragiskt det som hände.
2008-01-27, 20:01
Medlem
Tangorabatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catalina
http://norrkoping.expressen.se/nyhet...edrog-i-blodet
Ännu en som via nätmedicin slutat sitt liv i unga år.
Det jag undrar om en sån här artikel bara går förbi,
eller om den får någon som håller på med piller att tänka till?

Han hade ju försökt ta sitt liv tidigare, så den här gången lyckades han.
Vi vet ju inte vilka doser som fanns i kroppen, men förmodligen väldigt höga.

Men man ska inte heller underskatta att det kan vara farligt att blanda de olika preparaten.
2008-01-27, 20:03
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tangorabatt
Han hade ju försökt ta sitt liv tidigare, så den här gången lyckades han.
Vi vet ju inte vilka doser som fanns i kroppen, men förmodligen väldigt höga.

Men man ska inte heller underskatta att det kan vara farligt att blanda de olika preparaten.

Precis. Det var ju en deprimerad 16 åring med tidigare självmordsförsök det handlade om. Det är mycket möjligt att han medvetet tog för många tabletter.
2008-01-27, 20:16
Bannlyst
tragiskt att han inte kunde få hjälp i tid av psyk.
2008-01-27, 21:26
Medlem
fan har inte folk respekt vad är det me er, hurfan kan man säga rätt åt honom "en idiot mindre" din lilla knarkare pundarfitta ja kände den killen, umgicks inte med han direkt eftersom jag e något äldre men jag vet att han va en bra kille och han börja me droger pga hans omgivning han umgicks med fel personer och ingen typ brydde sig om han i familjen det e synd hur kan man tycka att det e rätt åt en 16 åring. skriv vad ni vill men en sak e klar
ingen förtjänar döden
2008-01-27, 21:48
Medlem
Nyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EazyECPT
fan har inte folk respekt vad är det me er, hurfan kan man säga rätt åt honom "en idiot mindre" din lilla knarkare pundarfitta ja kände den killen, umgicks inte med han direkt eftersom jag e något äldre men jag vet att han va en bra kille och han börja me droger pga hans omgivning han umgicks med fel personer och ingen typ brydde sig om han i familjen det e synd hur kan man tycka att det e rätt åt en 16 åring. skriv vad ni vill men en sak e klar
ingen förtjänar döden

Må så vara, men om det är "omgivningens" fel så får någon väcka åtal för mord och dråp då?
2008-01-27, 22:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EazyECPT
ingen förtjänar döden

Om man anser att man själv förtjänar döden så borde man väl trots allt få "förtjäna" den?

Så ser i vart fall jag på det hela. Sedan om det går via droger eller någonting annat är upp till var person.
F:Ö. Är du en av de fel personer som han umgicks med?
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in