2008-01-29, 22:51
Medlem
Santadunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brain Formula
0.5-2mg?

Aha det förändrar ju hela min bilden av Phenazepam, jag hade hört att man behövde 0.5 g för de skulle slå haha, jävla skillnad!! Fast om det är så potent och behövs så lite så är det väldigt svårdoserat, vilket kommer sluta med kaos när de här småknarkarna på högstadiet och gymnasiet kommer över det
Citera
2008-01-30, 00:32
Medlem
Dr.Jekylls avatar
Vad är det lösligt i? Ska man köra på något polärt eller opolärt?
Kom på att jag har fan mätkolv och en helt okej pipett hemma. Skulle alltså kunna dosera väldigt exakt om jag bara orkade.
Citera
2008-01-30, 00:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Santadunk
Aha det förändrar ju hela min bilden av Phenazepam, jag hade hört att man behövde 0.5 g för de skulle slå haha, jävla skillnad!! Fast om det är så potent och behövs så lite så är det väldigt svårdoserat, vilket kommer sluta med kaos när de här småknarkarna på högstadiet och gymnasiet kommer över det

Jag happat du skojat
Citera
2008-01-30, 01:38
Medlem
Santadunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abel
Jag happat du skojat

Ursäkta men vad menar du? Tror du inte en sånhär tung grej kommer spåra när de når typ högstadiekids eller?
Citera
2008-01-30, 01:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Santadunk
Ursäkta men vad menar du? Tror du inte en sånhär tung grej kommer spåra när de når typ högstadiekids eller?

Let the little kids play man.
Enjoy, Good Luck & Good Night. hihi
Citera
2008-01-31, 17:15
Medlem
Santadunks avatar
Sen spelar det ingen roll om vi låter bli att prata om det på flashback, det har redan blivit så stort ute på gatorna ändå. Jävligt många bensobrukare jag känner har bytt till Phenazepam och är glada som fan över att deras missbruk blivit gratis helt plötsligt.
Citera
2008-01-31, 17:22
Medlem
XXtazys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katcha
Ska bli intressant att följa, väldigt unik kemikalie, eftersom den är potent, laglig som socker, finns inte som medicin i Sverige (Europa).
Borde kunna klassas som hälsofarlig, vilket man inte kan göra med t.ex Tramadol.
varför skulle phenazepam klassas som hälsofarligt och inte som narkotika?
varför kunde inte tramadol klassas som hälsofarligt?
förstod inte..
Citera
2008-01-31, 17:33
Medlem
heyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XXtazy
varför skulle phenazepam klassas som hälsofarligt och inte som narkotika?
varför kunde inte tramadol klassas som hälsofarligt?
förstod inte..

Tramadol är inte hälsofarligt/hälsovådligt.
Citera
2008-02-01, 01:33
Medlem
XXtazys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heyy
Jaha, jag trodde inte de brydde sig om det är farligt eller inte. Trodde hälsofarligt bara var ett sätt att temporärt göra substanser olagliga, eftersom narkotikaklassning tar sån tid
Citera
2008-02-01, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heyy
Nej, Tramadol kan inte klassas som hälsofarlig, eftersom det går att köpa på Apoteket. Dvs registrerade läkemedel kan inte klassas i den unikt Svenska snabb kategorin (där allt kan platsa, tom Salvia) Själv tycker jag Pizza och Socker är mer hälsofarligt än tex Salvia..
Citera
2008-02-01, 02:03
Medlem
jrgbgs avatar
Ingen som tänkt på att phenazepam tillhör undergruppen benzodiazepiner, och den är i sig klassad som IV, altså är phena indirekt klassat även om just den substansen inte är det. så räkna inte med att den är helt oklassad. De kan säkert få dit er om de vill.
Citera
2008-02-01, 14:10
Medlem
XXtazys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katcha
Nej, Tramadol kan inte klassas som hälsofarlig, eftersom det går att köpa på Apoteket. Dvs registrerade läkemedel kan inte klassas i den unikt Svenska snabb kategorin (där allt kan platsa, tom Salvia) Själv tycker jag Pizza och Socker är mer hälsofarligt än tex Salvia..
Tänkte på det o det är ju ganska naturligt, läkemedel kan ju inte bli klassade som hälsoskadliga, hur skulle det se ut
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in