• 1
  • 2
2008-01-26, 17:54
Medlem
heyys avatar
Nu när den äntligen blivit så lätt-tillgänglig kan ni snälla hålla en låg profil och sluta göra fler trådar om phenazepam och skriva så lite som möjligt om den eftersom den är ju uppenbarligen extremt potent som benzo och lär därför bli klassad så fort som media/polis/myndigheter får nys om det, så läs detta och ha det i åtanke, och administratorer snälla ta bort denna tråden om 30 min - 1 timme och gärna alla andra trådar som involverar eller handlar om phenazepam i förebyggande syfte, Tack på förhand.
Citera
2008-01-26, 18:19
Medlem
A-Dmps avatar
hahaha, som om polisen inte skulle ha koll på det preparatet...
Citera
2008-01-26, 19:13
Medlem
likeithards avatar
Jag förstår TS och håller med till viss del.

Tråkigt att veta att ju fortare detta ämne sprids, ju fortare kommer det att försvinna igen.
Citera
2008-01-26, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-Dmp
hahaha, som om polisen inte skulle ha koll på det preparatet...
precis... snuten e redan 5 steg före
Citera
2008-01-26, 23:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kokkuli
precis... snuten e redan 5 steg före
Eftersom de jobbar enligt byråkratins alla reglar och praxis så lär det ju ändå ta dem ett bra tag innan de får något beslut fattat.
Citera
2008-01-27, 00:38
Medlem
cgb spenders avatar
lite ironiskt att du skapar en tråd om ett preparat som du inte vill ska uppmärksammas
Citera
2008-01-27, 00:54
Bannlyst
Hur långt fram i tiden tror ni att en eventuell klassning ligger?
Citera
2008-01-27, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 11422
Hur långt fram i tiden tror ni att en eventuell klassning ligger?
Ska bli intressant att följa, väldigt unik kemikalie, eftersom den är potent, laglig som socker, finns inte som medicin i Sverige (Europa).
Borde kunna klassas som hälsofarlig, vilket man inte kan göra med t.ex Tramadol.
Citera
2008-01-27, 02:10
Medlem
heyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cgb spender
lite ironiskt att du skapar en tråd om ett preparat som du inte vill ska uppmärksammas

Jag skulle uppskatta ifall tråden lades ned nu togs bort alltså, Tackar på förhand.

Var ju inte meningen att den skulle vara så här länge, men jag hoppas att alla har fått the message nu och vet vad som gäller!
Citera
2008-01-27, 02:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heyy
Jag skulle uppskatta ifall tråden lades ned nu togs bort alltså, Tackar på förhand.

Var ju inte meningen att den skulle vara så här länge, men jag hoppas att alla har fått the message nu och vet vad som gäller!

Eftersom det går att köpa från shoppen som det finns reklam för på FB, så är det rätt orealistiskt att försöka låtsas att inte Phenazepam ens finns i Sverige..
Bättre att försöka sprida så mycket vettig information och varningar för misstag, som möjligt. Så att det iaf inte blir hemska tidnings rubriker direkt..
Citera
2008-01-27, 02:35
Medlem
everymove__s avatar
surt bara att SD inte har postföskott
Citera
2008-01-27, 02:43
Medlem
heyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av everymove__
surt bara att SD inte har postföskott

Jag tycker det är bra, mer säkert ifrån deras sida och då slipper man småbarn som beställer och enkelt kan hämta ut och överdosera och sedan hamna på sjukhus och sedan blir fler lagliga droger klassade!!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in