2008-01-28, 20:21
Medlem
evilclowns avatar
......

Så detta är helt lagligt och syns ej på pissprov/blodprov?
Och någon som kan rekomendera detta?
/EC
Citera
2008-01-28, 20:25
Bannlyst
Fin marknadsföring!
Tummen upp
Citera
2008-01-28, 20:28
Medlem
heyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dllfreak44
Fin marknadsföring!
Tummen upp

Visst fortsätt dumförklara mig. sparka på någon som redan ligger ned.

Alltid lika trevligt
Citera
2008-01-28, 21:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av heyy
Visst fortsätt dumförklara mig. sparka på någon som redan ligger ned.

Alltid lika trevligt
haha, kan inte hålla mig för skratt det hela är så komiskt
Citera
2008-01-28, 21:28
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Fattas bara att du åker till plattan och delar ut lite flyers..

"Polisen kan snappa upp att Phenazepam nu finns lättillgängligt hos SD, så knysta inte ett ljud om detta"

Citera
2008-01-28, 21:33
Medlem
har frågat runt och alla värkar vara lite osäkra o inte 100%iga i sina svar, vissa säger att det e fullt lagligt att båda inneha och använda phenazepam, vissa säger att de ska ge utslag på benzo men samtidigt skickar dom till analys så ser dom att det är phenazepam och då händer inget?
någon som vet med 100% säkerhet för jag vill gärna inte förlora mitt körkort, men är det så att det e lagligt att använda det och man inte kan torska på piss/blod så beställer ja de nu direkt
Citera
2008-01-28, 21:54
Medlem
Du kanske åker på drograttfylla ändå? Du får ju dricka alkohol t.ex. men inte köra bil när du är full.
Citera
2008-01-28, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drast
Du kanske åker på drograttfylla ändå? Du får ju dricka alkohol t.ex. men inte köra bil när du är full.
aa men säg att ja inte kör när ja e påvärkad då, att ja kör dagen efter eller 2 dagar efter men de sitter ju fortfarande i kroppen, men det jag vill veta är om det syns på piss/blodprov för gör det inte de så får de gärna sitta kvar i kroppen i dont give a fuck
Citera
2008-01-29, 02:57
Medlem
Dr.Jekylls avatar
Det som kan hända är att du åker dit för vårdslöshet i trafiken. Alltså om du är fullständigt redlös och inte alls i skick att köra bil kan du anses utsätta andra för fara, även om drogen som påverkar dig åt det hållet inte är olaglig. Det kräver nog dock att du är riktigt jävla väck.
Citera
2008-01-29, 18:08
Medlem
Santadunks avatar
Hur stora doseringar behövs av detta lagiliga benso för det ska slå om man inte är van vid benso sedan tidigare då?
Citera
2008-01-29, 20:10
Medlem
TomiXIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evilclown
Så detta är helt lagligt och syns ej på pissprov/blodprov?
Och någon som kan rekomendera detta?
/EC

Helt lagligt är det men det syns på blod och pissprov, bästa av två världar helt enkelt
Citera
2008-01-29, 20:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Santadunk
Hur stora doseringar behövs av detta lagiliga benso för det ska slå om man inte är van vid benso sedan tidigare då?

0.5-2mg?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in