2024-11-28, 07:52
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Imdb-betyg 9.5.

jsses vad verskattad.

Jag har nu sett frsta ssongen. Den r inte direkt dlig. Men det r satans lngsam. Mnga scener r rejlt utdragna. Jag skulle nska ngon kunde klippa ihop serien till halva lngden.

Plga dig igenom ssong 2 - efter det s blir det bttre & bttre.
Citera
2025-02-03, 23:50
Medlem
Sista avsnitten nu i dagarna p kanal 6.

Mste sga att serien var skitbra fram tills att jesse och Walter blev osams p riktigt och skulle ha ihjl varandra.
Nu blev hank just avrttad vilket gjorde serien nnu smre.
Knns som Walter blev en en extremt mrk person nu p slutet.
Frut fanns det spnning och skn knsla i serien men nu r det fan bara mrker och hemskheter.

Den hade kunnat sluta med att hank vertygar banditerna i knen att dom for fortstta tillverka knark och att hank kan gra s att dea aldrig kommer komma t dom och att han d fr leva.
Banditerna tar walts pengar och ven han och jesse fr leva vidare, men sen sista avsnittet s slutar det med att banditerna ker fast av dea och Walt hank och jesse delar p alla pengar.
S skulle det ha slutat tycker jag.
Citera
2025-02-04, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Therak900
Sista avsnitten nu i dagarna p kanal 6.

Mste sga att serien var skitbra fram tills att jesse och Walter blev osams p riktigt och skulle ha ihjl varandra.
Nu blev hank just avrttad vilket gjorde serien nnu smre.
Knns som Walter blev en en extremt mrk person nu p slutet.
Frut fanns det spnning och skn knsla i serien men nu r det fan bara mrker och hemskheter.

Den hade kunnat sluta med att hank vertygar banditerna i knen att dom for fortstta tillverka knark och att hank kan gra s att dea aldrig kommer komma t dom och att han d fr leva.
Banditerna tar walts pengar och ven han och jesse fr leva vidare, men sen sista avsnittet s slutar det med att banditerna ker fast av dea och Walt hank och jesse delar p alla pengar.

Hank hade vl ngon sorts stolhet, s tror inte han hade gtt med p att hjlpa droglangare.
Citera
2025-02-04, 00:46
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Therak900

No offence, men det kan vara ett av de smsta (alternativa) slut jag ngonsin lst. Det gr liksom helt emot vad varje enskild karaktrer str fr. Det hr slutet skulle frstra serien p samma stt som S7 frstrde hela Game of Thrones.
Citera
2025-04-26, 23:35
Medlem
Ograsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
No offence, men det kan vara ett av de smsta (alternativa) slut jag ngonsin lst. Det gr liksom helt emot vad varje enskild karaktrer str fr. Det hr slutet skulle frstra serien p samma stt som S7 frstrde hela Game of Thrones.
Ha! I ett alternativt universum ngonstans slutar skert serien s dr. Du har helt rtt i att Hank aldrig skulle acceptera att Walk skulle kunna slippa undan.
Citera
2025-05-21, 04:10
Medlem
Ihrdiga rykten om en fortsttning iform av ssong 6. Med sndningsstart 2026.

Walter White dog inte utan rymde nr polisen ankom. Skdespelaren till karaktren Jesse Pinkman intervjuad och sger sig vilja vara med p en eventuell utkning med en ssong.

Ngon som hrt ngot mer? Vad tycker ni?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in