Hittade en ny serie i veckan av en slump. Laddade hem lite blandad brte och d slank "Breaking.Bad.S01E01.DSR.XviD-0TV" med i massorna. Hade ingen aning om vad det var, men tnkte ge det en chans d jag inte har s mnga serier att flja.
Jag blev mycket positivt veraskad, kanske mest fr att jag inte hade ngra frhoppningar eller ngon aning om vad serien handlade om innan jag brjade kolla. Det enda jag visste var att huvudpersonen var man, kemist och i 50-rs ldern.
Jvligt rolig serie, fyll grna p med kommentarer om vad ni tycker om den.
Kort och gott s handlar det om en hgskolelrare som fr veta av att han har sjukdom. Han vljer att inte bertta fr sin fru och handikappade son. S med andra ord s lever han i tuffa omstndigheter. Han jobbar ven extra p en carwash fr att f ihop lite extrapengar mm. Tillslut bestmmer han sig fr att brja tillverka kokain, finns det ngot bttre n en kemilrare med precision och som ska tillverka kokain med en langare. Det blir en hit och han gr det bsta kokainet p marknaden.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!