Flashback bygger pepparkakshus!
2006-09-01, 13:28
Medlem
MsMoulds avatar
Min erfarenhet som kvinna är att fler män verkar gilla klassiskt kvinnliga former med D-kupor, lite bredd på höfterna och ett par centimeters hudveck, medan de flesta av oss kvinnor känner oss ganska fläskiga när vi inte är modellsmala. Att vara mullig (bmi 25-26) eller fet (bmi över 30) tror jag inte många föredrar. Det är i alla fall min och mina tjejkompisars största skräck.

Kan det vara så att många män attraheras av det som skiljer sig från deras egen kropp. En kvinna kanske kan få vara mjuk och len, även om man själv föredrar att vara hård och musklig.

Jag tror aldrig att jakten på den perfekta kroppen tar slut. När jag känner mig smal nog, upplever de flesta män det som att jag är för smal.
Citera
2006-09-01, 14:08
Medlem
polvos avatar
Åh helvete, nu måste foten ner.

Jodie fet och smal.

Att tycka den där kroppen är tjusig kan enbart vara verket av en popromantiker, en jävla stuprörsbyxad indiebralla.

Det drabbade mig i mina tonår, myten om den svultna konstnären som levde på cigaretter och köpekaffe. Det suger! Att gå runt och vara svag som en jävla sparris, det suger! Hur jävla romantiskt är det att knappt palla häva sig själv upp ur sängen, hur sexigt? Bah! Jag vill skjuta den sortens romantik i skallen, biff bang pow.

Jag tycker man ska sträva efter att må bra. och inte bra som att en anadrabbad ska bli skelettsmal för att monstret ska vara nöjd, hell no, jag menar MÅ BRA, kroppen ska man ju orka göra en massa grejer med! Gå, dansa, knulla, springa, sporta, what ever, den är inte bara till för att vara snygg!!

Lika så snubbar som pumpar upp sig som freakin jäkla herkules, va fan ska ni med alla obrukbara muskler till?
Citera
2006-09-01, 16:13
Medlem
thebandits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av polvo
Lika så snubbar som pumpar upp sig som freakin jäkla herkules, va fan ska ni med alla obrukbara muskler till?

Hjälpa dig när du fått punktering och saknar domkraft?
Citera
2006-09-01, 16:16
Medlem
polvos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit
Hjälpa dig när du fått punktering och saknar domkraft?

Smart! Jag backar alltså över muskelberget, ser till att han kilas fast så att bilen lättar, för att sedan fortsätta byta däck.
Citera
2006-09-01, 17:26
Medlem
xallos avatar
Jag har aldrig haft någon riktig idealkvinna då jag alltid levt efter devisen att en vacker kvinna är en vacker kvinna oavsett om hon är lång eller kort rödhårig eller blond osv.
Kvinnan jag delat mitt liv med de senaste 4 åren var basicly en skandinavisk version av Salma Hayek dock med gröna ögon och blont hår.
En yppig kropp med former och ett strålande leende har visat sig vara min melodi trots allt! Men smaken är ju som baken! Dock
Eller har min smak helt enkelt förändrats med åldern?
Kanske idealiserar jag just henne för att hon var den hon var för mig, vem vet?
Citera
2006-09-01, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko Dad
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,878563,00.html

Tja denna tösabit är ju en stilikon i dagens läge. så smalt ska väl vara fint.

ZOMG!! HON TRAMPADE SNETT!!!!!11
Citera
2006-09-01, 17:39
Medlem
J.Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MsMould
Kan det vara så att många män attraheras av det som skiljer sig från deras egen kropp. En kvinna kanske kan få vara mjuk och len, även om man själv föredrar att vara hård och musklig.

J a så är det. Annars hade jag lika gärna kunna ställa mig framför spegeln och ha sex med mig själv. Och hur kul är det på en skala?
Citera
2006-09-01, 18:06
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinsister
Jag har funderat lite på en sak om de här med kvinnligt ideal.
Man ska ju vara väldigt smal nu för tiden, inget fett kring
höfterna och rumpan, men är de vad den gemene mannen
tycker är attraktivt?

Killkompisar till mig tycker att slitz/moore modellerna är för smala
men är de verkligen de?

Är de här för smalt?
http://www.marieplosjo.com/g48_2.asp
inget fett alls!

Så hur är de egentligen? Kan man vara HUR SMAL SOMHELST
bara man har bröst?

Dom ljuger för att framstå som bättre än vad dom är, de gör alla killar... jag med!

Citat:

Öhh obrukbara? de är väl muskler som alla andra... blir man stark så blir man.
Varför skulle muskler vara obrukbara, säg de till brandmannen som räddar dig vettja.
Citera
2006-09-01, 20:35
Medlem
thebandits avatar
Citat:
Smart! Jag backar alltså över muskelberget, ser till att han kilas fast så att bilen lättar, för att sedan fortsätta byta däck.

Nej, lilla vän... Du fnissar och tuggar tuggummi medan jag lyfter upp din bil och min polare byter däck åt dig. Du vill väl inte förstöra naglarna???
Citera
2006-09-01, 22:06
Medlem
finast.

Den vackraste kroppen har lätt J.Lo. Perfekt.
Citera
2006-09-01, 23:11
Medlem
Mr Gs avatar
Citat:

Smart, verkligen smart !!!
Skall du bara köra ner från muskelberget när du bytt däcket, även om du bara har fästa på ett hjul. Aldrig hört talas om differential ?

Nä, överlåt du däckbytet och tänkandet till muskelbergen, det verkar bli bäst så.
Citera
2006-09-01, 23:40
Medlem
polvos avatar
Men gud så känsligt det där var då...

Men hmm, nej det är såklart, men jag hade mer tänkt mig såhär jag:

Jag backar över muskelberget när han ligger på rygg, väl under bilen så kantrar han, då åker bilen upp i luften utan att för den delen låsa hjulen.
Sen så när jag är färdig rullar han över på rygg igen och brum, där for bilen.
Är det fortfarande oklart så kan jag göra en lätttydd illustration i paint.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/de/thumb/0/04/Bodybuilder.jpg/180px-Bodybuilder.jpg

Tack broiler.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in