Flashback bygger pepparkakshus!
2006-12-23, 01:07
Medlem
Sälklubbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinsister
Jag har funderat lite på en sak om de här med kvinnligt ideal. Man ska ju vara väldigt smal nu för tiden, inget fett kring
höfterna och rumpan, men är de vad den gemene mannen
tycker är attraktivt?
Var så smal eller tjock eller lagom som du själv mår bra av. Det kommer att finnas mängder av killar i vilket fall.
Citera
2006-12-23, 01:12
Medlem
yoshs avatar
Citat:
Jag har funderat lite på en sak om de här med kvinnligt ideal.
Man ska ju vara väldigt smal nu för tiden, inget fett kring
tycker är attraktivt?

Killkompisar till mig tycker att slitz/moore modellerna är för smala
men är de verkligen de?

Är de här för smalt?
http://www.marieplosjo.com/g48_2.asp
inget fett alls!

Så hur är de egentligen? Kan man vara HUR SMAL SOMHELST
bara man har bröst?

KLAGA, det räcker med att vi killar ska vara smala, vi ska dessutom ha synliga och snygga muskler...
Citera
2006-12-23, 03:06
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dashbo
Jag har tröttnat på för smala tjejer.. inget kul.

Varför?
(För smala, är ju FÖR smala också...viss skillnad mot smala)
Citera
2006-12-23, 17:51
Medlem
Absolut inte. Bilden du tar som exempel är vad jag tycker för smalt. Inte vackert eller sensuellt någon stans. De kvinnliga formerna kommer ju fram mycket bättre på en kvinna som inte går av ifall man sätter på henne bakifrån.......
Citera
2006-12-26, 08:09
Medlem
jag och min sambo var ganska eller mcke smala en gång i tiden när vi inte var så sunda och vi fick båda ont när vi hade sex... ben mo ben inte mysigt =( nu är vi ordentliga och back till våra ordinarie vikter.. mcket härligare att ha något att ta på =) och killar som är riktiga muskelberg är bara för mcke!! hårda puckelpister här o var nee självupptagna tträningsnarkomaner e bara avändande .. finaste är diskret muskliga överoch underarmar så släpp kylskåpet killar!!

är nog fler än jag som tycker likadant eller

Citat:
Jag har funderat lite på en sak om de här med kvinnligt ideal.
Man ska ju vara väldigt smal nu för tiden, inget fett kring
tycker är attraktivt?

Killkompisar till mig tycker att slitz/moore modellerna är för smala
men är de verkligen de?

Är de här för smalt?
http://www.marieplosjo.com/g48_2.asp
inget fett alls!

Så hur är de egentligen? Kan man vara HUR SMAL SOMHELST
bara man har bröst?
Citera
2006-12-26, 08:18
Medlem
är lika smal själv svårt att gå upp när man är lång och inte har den grövsta benstommen precis somm tjejen på bilden. men hon e absolut inte FÖR smal,hon har ju faktiskt fläsk på armarna och hon ser inte ut som ett nergånget tjackludern direkt, tvärt om
Citera
2006-12-26, 12:51
Medlem
Sinsisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sälklubbarn
Var så smal eller tjock eller lagom som du själv mår bra av. Det kommer att finnas mängder av killar i vilket fall.

jo jag förstår de! Jag blev bara så nyfiken när jag har killkompisar som
säger "nej en tjej får inte vara för smal, de ska va LITE ATT TA I" sen
visar de bilder på trådsmala modeller UTAN rumpa UTAN lår UTAN mage
men med ett par rejäla silikonbröst och menar att de är en sund
tjej med "lite att ta i"
Citera
2006-12-26, 19:59
Bannlyst
Hej,
Det sexigaste som finns är en tjej som Marie Plosjö du visade, dom ska vara riktigt smala och ha små rumpor och normala bröst, kroppen ska vara fast och se frisk ut, långa är ett till plus för min del.

Mvh
Citera
2006-12-26, 20:05
Medlem
Synergys avatar
Alla förbannade ideal nuförtiden är patetiska. Alla små och osäkra tjejer springer runt och är livrädda över att anses "tjocka". Hur fan kan man finna dessa tjejer attraktiva? De utstrålar en osäkerhet utan dess like...ha, de känner sig råsnygga när de ränner runt överspacklade och med midjor under 60 cm.

Jag bryr mig inte mycket, de får göra vad de vill, men för smala tjejer är väl inget man hänger i julgranen likaså för, för tjocka.
Lagom är nog bäst i detta läge, alltså den vikt man bör ha i förhållande till sin längd.
Vad dessa tjejer borde satsa på är lite terapi...att våga vara den du är och skita fullständigt i vad andra lowlifes snackar om.
Citera
2006-12-26, 21:16
Medlem
Hymers avatar
Normalt sett attraheras jag mer av smala tjejer än mulliga. Dock är utseendet sekundärt. Jag träffade en mullig tjej häromkvällen som var supercharmig och väldigt söt i ansiktet. Jag valde henne framför en smal tjej, så för mig har det inte stor betydelse.

OBS: jag gillar smala tjejer men jag anser INTE att smala tjejer "ska" ha stora bröst, utan tycker att brösten bör vara i proportion till kroppen. Små bröst är sexigt på en smal tjej.
Citera
2006-12-28, 19:39
Medlem
coolbreezes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Synergy
Lagom är nog bäst i detta läge, alltså den vikt man bör ha i förhållande till sin längd.
Vad dessa tjejer borde satsa på är lite terapi...att våga vara den du är och skita fullständigt i vad andra lowlifes snackar om.
Vad som är "lagom" är väl ett ganska relativt begrepp som skiftat ganska rejält mellan olika tider. Och varför måste alla tycka att detta lagombegrepp ska gälla? Det pressar ju bara alla att eftersträva detta hypotetiska ideal.

Sen en annan sak: det är nästan som det är "fult" att digga det som är smalt. Som om det mest politiskt korrekta är detta förbaskade lagom. Jag gillar det smala!

För tänk om man ÄR smal då? Då är man ju också "sig själv" och "våga vara den du är". DEt är lite innehållslöst att snakca så tycker jag.
Citera
2007-02-06, 18:40
Medlem
Monica Bellucci tycker jag har en väldigt fin och kvinnlig kropp.

http://img87.exs.cx/img87/7789/JBP384-Monica_Bellucci-02.jpg

Btw,tjejen på första bilden i denna tråd var inte attraktiv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in