Flashback bygger pepparkakshus!
2007-02-13, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinsister
Nej men de här va intressant!

Flera här tyckte ändå att tjejen på bilden hade en fin kropp
och att man inte ska ha något underhudsfett (förutom
brösten då)

Marie på bilden väger bara 47kg, de är inte många kvinnor
som väger så lite... har flera vänner som gör att för att
pressa ned sig under 65kg!

NU vet jag inget om just den här tjejen, men är det inte troligt att bilden är photoshoppad? Det räcker ju med någon millimeters trimning för att det skall se "Slitz-ideal" ut om man har en smal kropp till att börja med? Det här med vikt är ju knepigt att komma med kommentarer kring. Jag väger 39 kilo. Smalt? Jovisst är jag väldigt smal, men så är jag bara 150 cm också och dessutom väldigt späd i kroppen. Så det måste ju variera från kropp till kropp. Jag har haft väldigt många manliga vänner genom åren, och samtliga (faktiskt) har vid tillfrågan föredragit tjejer med sunda proportioner. Detär inte så roligt att höra när man själv är mager :/
Citera
2007-02-14, 01:58
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trewq
Det är bara idioter, white trash, tvångsonanerande fjortisar och personer med allvarligt oidipuskomplex som gillar STORA bröst, så din förlust är nog inte särskilt mycket att gråta över.

Asså, de här var nog dagens skämt. Inte för att jag själv tycker stora bröst är så speciellt snyggt...utan för att du bara har så jävla fel.
Alla möjliga och omöjliga som tycker om stora bröst...
Citera
2007-02-14, 02:28
Medlem
zeks avatar
För mig finns det ett ganska stort spann viktmässigt för vad jag tycker är lagom, och vad som överhuvudtaget märks utseendemässigt. De flesta tjejer faller innanför den lagom-kategorin för mig och det är den jag trivs bäst med.

Jag vill helst inte se revbenen, eller några andra knotor för den delen, och har det som måttstock för min egen vikt. Då är det alltså för smalt. Åt andra hållet vill jag inte att det väller över, men mjuka former uppskattas mycket

Jag tycker det verkar som att tjejen på bilden i trådstarten ser smal ut för att hon har stora bröst och smala höfter. Inte för att hon egentligen är jättesmal.
Citera
2007-02-14, 07:18
Bannlyst
Jag gillar bara smala tjejer, har aldrig tänt på en tjock tjej även om hon är fin i ansiktet. Smala tjejer med fyllig röv är nice.
Citera
2007-02-14, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lavender_Blue
Jag har haft väldigt många manliga vänner genom åren, och samtliga (faktiskt) har vid tillfrågan föredragit tjejer med sunda proportioner. Det är inte så roligt att höra när man själv är mager :/

Tja, jag föredrar smala tjejer iaf Fast det finns ju en gräns. Bena och armarna bör ju inte se ut som stickor.

Men synliga höftben är bland det hetaste som finns
Citera
2007-02-14, 20:42
Medlem
Goldbears avatar
Smala tjejer är såklart sexigast. För mycket fett runt magen tycker jag är avtändade. En smal tjej däremot med en fin rumpa slår det mesta. Vet inte riktigt hur man kan tycka fett är sexigt
Citera
2007-02-15, 01:41
Medlem
Myggizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinsister
ska man va hur smal som helst?
Hur smal som helst kan man ju inte vara, de måste ju vara nått sjukt smalt, eller hur smalt är hur smalt som helst?
Citera
2007-02-15, 01:44
Medlem
666Hates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldbear
Smala tjejer är såklart sexigast. För mycket fett runt magen tycker jag är avtändade. En smal tjej däremot med en fin rumpa slår det mesta. Vet inte riktigt hur man kan tycka fett är sexigt
Tror inte det är någon som tycker själva fettet är sexigt utan helheten hos en person.
Citera
2008-01-23, 23:09
Medlem
TrailerBarbies avatar
Smal Vs.Tjock

Sitter här och funderar....
Är det egentligen sexigast att vara smal eller lite kurvig?
Hör ofta att killar säger att kvinnor ska ha kurvor...Eller kanske de säger ni det för att vara snälla mot oss med "lite extra"?

Och om "folket" vill ha runda kvinnor....varför marknadsförs endast smalisar?
Citera
2008-01-23, 23:34
Medlem
SkinDeeps avatar
smaken är som baken..

modeller är oftast smala bara för att kläderna ser bättre ut då, som levande galgar typ..

sen kan man ju vara både smal och kurvig
Citera
2008-01-23, 23:34
Medlem
Är det extrema fall du menar, alltså fettma mot anorexia, så hade jag valt fettma (dock ingen som hade hänt i en vanlig värld).
Om det bara är "lite kurvig" mot en som är "lite smal", så vetetusan.. Jag har lite problem med tjejer som är för kurviga, samtidigt som jag har mycket problem med tjejer som är helt platta och undernärda
Citera
2008-01-23, 23:40
Medlem
DAKFs avatar
Vad menar du med "lite extra?"?
Läste tidigare på FB av en skribent som skrev att ordet kruvig har blitt våltaget av tjockisar för att få bättre självkänsla. Det känns som de stämmer eftersom det ordet används av överviktiga hela tiden.
Blir det för mycket av det lilla extra är det liksom inte kruvigt längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in