Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2007-02-06, 23:49
Medlem
ThePotatoheads avatar
Här är en bild där man ser henne utan "kroppsstrumpa".

Min personiga åsikt är att hon är för mager och tränad, och det ser då väldigt löjligt ut med så stora bröst, men hennes ansikte är sött.
Citera
2007-02-07, 00:10
Medlem
erowids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThePotatohead
Här är en bild där man ser henne utan "kroppsstrumpa".

Min personiga åsikt är att hon är för mager och tränad, och det ser då väldigt löjligt ut med så stora bröst, men hennes ansikte är sött.

Min personliga åsikt är att hon har feta lår, ett åsnelikt ansikte och fula bröst.
Citera
2007-02-07, 00:11
Medlem
Apelsinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinsister
Jag har funderat lite på en sak om de här med kvinnligt ideal.
Man ska ju vara väldigt smal nu för tiden, inget fett kring
höfterna och rumpan, men är de vad den gemene mannen
tycker är attraktivt?

Killkompisar till mig tycker att slitz/moore modellerna är för smala
men är de verkligen de?

Är de här för smalt?
http://www.marieplosjo.com/g48_2.asp
inget fett alls!

Så hur är de egentligen? Kan man vara HUR SMAL SOMHELST
bara man har bröst?

Lagom är alltid bäst. Inte så smal att revben syns, men inte så tjock att det typ hänger över byxkanten. Brösten spelar iaf för mig mindre roll, en vältränad tjej går alltid hem brösten sktier jag fullständigt i.

Marie Plosjö är i smalaste laget, men inte för smal. Någr akilo extra skulle göra sig bra!
Citera
2007-02-07, 00:33
Medlem
Psyko Dads avatar
Denna tycker jag har en perfekt kropp. Hennes ansikte är fantastiskt också.
Angelina Jolie Är så vacker att jag skulle kunna bli flata för en dag. Annars är jag totalt hetro. http://www.auto-adrenalina.com/AA_Djevojke_tjedna/DT29%20-%20Angelina%20Jolie%20-%2003.03.2006..jpg
Citera
2007-02-07, 02:26
Medlem
Takiidas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko Dad
Denna tycker jag har en perfekt kropp. Hennes ansikte är fantastiskt också.
Angelina Jolie Är så vacker att jag skulle kunna bli flata för en dag. Annars är jag totalt hetro. http://www.auto-adrenalina.com/AA_Djevojke_tjedna/DT29%20-%20Angelina%20Jolie%20-%2003.03.2006..jpg

Jag tycker Angelina har mer ett fint ansikte än kropp.
Hennes långa ben är dock vackra
Citera
2007-02-11, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av En jävla smartskalle
Rent biologiskt klarar en kvinna med stor bäcken en födelse bättre än en anorexipatient som mest liknar en pojke.
det är inte mängden fett som avgör hur brett bäckenbenet är, det är samma storlek oavsett fettmängd. däremot påverkar fettmängden hur lätt en kvinna har att bli gravid. risken/chansen minskar om hon är överviktig eller underviktig, är man riktigt över- eller underviktig upphör menstruationscykeln helt.
Citera
2007-02-11, 14:32
Medlem
Jag har funderat en del på om det här med stora bröst och om det verkligen är samhället och Slitz som har präntat in det här med att stora bröst är bra.
Eller kan det vara så att det är nån härlig instinkt hos killar i allmänhet att stora bröst kan producera större mängd mjölk och därmed överlever en eventuell unge lättare?
Citera
2007-02-11, 14:39
Medlem
Wzl.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av balenciaga
Så länge man hon har bröst kan hon aldrig bli för smal.

I second that.
Citera
2007-02-11, 16:13
Medlem
mesmerizes avatar
Själv tänder jag som fan på ASSMALA tjejer. Dock föredrar jag små bröst så för mig blir det inget moment 22 där.
Citera
2007-02-11, 17:13
Medlem
Jensofswedens avatar
1. Angelina Jolie är fett överskattad.

2. Tjejer ska inte va för smala, hellre lite mulliga än smala.

3. Jag är vältränad och smal
Citera
2007-02-13, 09:37
Medlem
caran672s avatar
Tjejer ska va smala å fina, trådskaparens exempelbild är ganska lagom.
Citera
2007-02-13, 12:01
Medlem
snapphonas avatar
Självklart ska man inte vara hur smal som helst. Men helst inte hur tjock som helst heller...

Det är alltid intressant att läsa vad killar och män tycker i de här frågorna, även om jag har slutat bry mig att fiska efter sådan information - jag är inte tjock men inte heller jättesmal, och jag märker ju vilka killar som gillar min kropp och vilka som inte gör det. De flesta säger att jag är "lagom", men en del verkar föredra smalare och andra rundare.

I vilket fall som helst försökte jag, fram till ca 18 års ålder, anpassa mig efter vad killar "verkade" tycka, men efter 18 har jag mer och mer slutat med det och går efter vad jag själv mår bäst av. Dvs en sund, hyfsat slank och rörlig, men inte trådsmal kropp. Snyggast, mest praktiskt, lite att ta av om man skulle bli långvarigt sjuk, men inte en massa extrakilon att bära omkring på i onödan

Det intressanta är också att det i sådana här diskussioner oftast bara är tjejers vikt som diskuteras. Som om vi tjejer inte skulle bry oss det minsta om hur killar ser ut! Utseendet är inte avgörande, men det påverkar. Jag _tycker_ inte att fetma eller revben på boys är lika snyggt som lagom med hull och muskler. Men blir jag _kär_ i en kille som ligger några kilo under eller över, så är det ju skit samma! Samma inställning verkar de flesta killar ha.
Och de som tränar mycket själva och är utseendefixerade, är mer noga med sin partners utseende. De som är soffpotatisar (eller åt det hållet) kanske inte vill (eller har råd att) vara lika nogräknade???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in