Kan i någon mån själv identifiera mig med situationen du tydligen befinner dig i. Vet inte om detta är den absolut enklaste vägen men..vill minnas hur jag i unga år själv tvingades till att fejka en helt färsk blåtira, vid ett par tillfällen. Funderade länge - hur skulle jag gå till väga? Tog sedan ett par grönsaker ur kylskåpet.. Fanns olika rotfrukter att välja på; rädisor/morötter/gräslök. Det sista var skämt. Hehe. Huvudsaken den är iskall och hård.
Ja sen satte jag mig på min säng, med "verktygen" och försökte långsamt uppbåda kraft nog för att åsamka mig själv allvarlig skada. Som jag minns det fick jag trycka in moroten i pannan just ovanför ögat säkert 15-20 gånger, hårdare och hårdare innan jag till sist kände mig redo och.. ja man behöver väl inte gå in på detaljer. Inget man gör om, om man säger. Om någon har enklare lösningar på hur man fixar en rejäl blåtira så är jag fortf intresserad
gnugga en blyertspenna mot ett papper, rita en tjock fläck så att säga, gnugga sedan papperet där du vill ha blåmärke. Annars kan du säkert få din kille/tjej att ge dig ett sugmärke på ögat.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!