2008-01-23, 22:29
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gratang
Hur ger man sig själv en blåtira med minsta möjliga smärta?

Ganska dum grej, men jag är nyfiken.

Gärna seriösa svar, men jag antar att det är precis som att be en fisk att bita fast i kroken.

Andra roliga ytliga och ofarliga sår uppskattas också!

Tack, Nille.
Du är 15 år gammal och vill fejka en blåtrira... Varför då?
Citera
2008-01-23, 22:32
Medlem
C M Burnss avatar
1. Köp en stor hård jävla 30 centimeters dildo
2. Spika upp den på väggen
3. Spring in i den
Citera
2008-01-23, 22:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Du är 15 år gammal och vill fejka en blåtrira... Varför då?

Skulle gissa på att han anmält någon för misshandel och vill få det att se värre ut än vad det egentligen är = Mer skadestånd.

Men vad vet jag....
Citera
2008-01-23, 22:58
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shaa
Skulle gissa på att han anmält någon för misshandel och vill få det att se värre ut än vad det egentligen är = Mer skadestånd.

Men vad vet jag....
Då är det väl bara att sikta på ett hörn och sedan ge hörnet en dansk skalle...
Citera
2008-01-23, 23:55
Medlem
skapa ett vakum på nått sätt bör vara det minst smärtsamma, exempelvis med hjälp av en damsugare som någon skrev
Citera
2008-01-24, 08:21
Medlem
tjaboooos avatar
Övrigt >> Medicin & hälsa.
/Mod
Citera
2008-01-24, 11:02
Medlem
alltidvilligares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gratang
Hur ger man sig själv en blåtira med minsta möjliga smärta?

Ganska dum grej, men jag är nyfiken.

Gärna seriösa svar, men jag antar att det är precis som att be en fisk att bita fast i kroken.

Andra roliga ytliga och ofarliga sår uppskattas också!

Tack, Nille.

Reta upp din partner så ska du se att det ordnar sig med blåtiran.
Citera
2008-02-04, 16:48
Medlem
CosMoes avatar
Ett råd om du ska ta dammsugaren.. Minns att jag gjorde detta i högstadiet för att sätta dit en snubbe som jag starkt ogillade

Ta en tratt eller sönderklippt PET-flaska och sätt den på dammsugar munstycket så blir både suget hårdare (?) och man kan välja storleken på tiran
Citera
2008-02-04, 17:12
Medlem
Guybrushs avatar
Akta så du inte skadar ögat, det vore mindre roligt. Kan du inte satsa på ett sprucket ögonbryn istället, känns "säkrare" att göra själv.
Citera
2008-02-04, 17:23
Medlem
weylands avatar
Vill du få det att se så verkligt ut som möjligt så gör du såhär. Du stretchar dina ben i ca 20 min sedan sparkar du dig själv i vardera öga. Bonus är att om du blir riktigt bra kan du lägga upp filmen på youtube och sedan bli internetkändis och få en massa tjejer. Och med tjejer menar jag en massa lan-nördar.

http://youtube.com/watch?v=ee4uO2qtUnY
Citera
2008-02-04, 19:33
Medlem
piratkaptens avatar
Be någon göra ett sugmärke i ansiktet på dig, eller som någon tidigare talare förslog - använd damsugaren.

Men se i så fall upp så du inte suger ut ögat, det vore nog inte helt angenämt.
Citera
2008-02-04, 20:00
Medlem
Krafses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piratkapten
Men se i så fall upp så du inte suger ut ögat, det vore nog inte helt angenämt.

Hahaha! Flopp!

TS, att slå sig på ögonbrynet gör så inihelvete ont så det tycker jag du ska prova! Det är dock inte säkert att du får en blåtira även om du slår i hårt. Själv svimmade jag för ett tag sen och landade med trynet i golvet så det helt seriöst kändes som om ansiktet hade spruckit överallt, (jag var även nära på att spy flera gånger, och det försegick en massa konstiga fenomen i hjärnan såsom tappad hörsel i några sekunder, sprakande i örat, synrubbningar mm) men det blev bara svullet och rött på ögonlocket och kindbenet. Kanske är jag som är superman men ändå..
Nu har jag dock en liten hård grej inne i ögonbrynet som man kan röra på, ungefär som en knäskål fast i betydligt mindre skala då. Kanske är bråsk som gick sönder eller nåt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in