Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Nja. Du verkar väldigt upprörd? Eller Frustrerad?
Ja, det är Hennes fel att hon är överviktig. Ingen som sagt något annat heller.
Vad säger att det inte skulle kunna vara så att hennes ämnesomsättning och mättnadscentrum inte är normal? Det är inte som så att det inte existerar problem med dessa funktioner då alla funktioner hos en människa kan vara vara normala eller abnonomala.
Du verkar inte riktigt smart. Klart att hon vet att man blir fet av att äta mycket och fel mat och inte röra sig. Det är inte hennes intelligens det är fel på utan psykiska funktioner som säger år henne att "Nu är det stopp" "Nu kan jag inte äta mer för då blir jag tjock" "Nu är jag mätt"
... Få dina faktan rätt innan du svarar som en gimp
Hon snackar massa skit i alla trådar om övervikt, där hon hela tiden skyller ifrån sin fetma till sin ämnesomsättning och mättnadscentrum, ÄVEN fast hon har skrivit att hon har testat dieter förut men det gick för SAKTA så hon sluta med det
Och ja, jag är frustrerad över henne. För hon kör samma bortförklaring varje gång vilket får personer med övervikt att se ut som idioter. Angående hennes intelligens så kan det diskuteras, när hon skyller på gener och sedan trycker i sig en pizza när hon är sängsbunden.......