2015-02-12, 20:14
Medlem
Cincinnatis avatar
Willys kycklingpytt är magiskt god. Perfekt kryddad och med mycket kyckling och grönsaker.
Citera
2015-02-12, 21:18
Medlem
Garant håller hög klass på samtliga produkter jag testat .Men det är inte Willys egna, är väl Axfood, samma som Hemköp har.
Citera
2015-02-12, 21:58
Moderator
rotadents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av helpantad
Garant håller hög klass på samtliga produkter jag testat .Men det är inte Willys egna, är väl Axfood, samma som Hemköp har.

Jag tycker också att Garant är bra. Handlar en hel del på Willy's och köper rätt ofta Garants varianter hellre än märkesvarorna. Jag har nog aldrig köpt någon Garant-produkt som har varit riktigt dålig vad jag kan komma på.

Överlag är Willy's bra tycker jag. Har ganska många livsmedelsbutiker att välja på i området en kvart från hemmet, och Willy's är visserligen sämre på vissa saker men de är lika bra som övriga på det mesta och oftast märkbart billigare.
Citera
2015-08-27, 16:43
Medlem
Punklivs avatar
Någon som har druckit Garants Lapsang Souchong som det är säljstopp på och överlevt? Försökte köpa en förpackning för någon månad sedan men då fick de inte sälja det. Testade i dag igen och det stod "artikel ej till salu", men jag fick köpa nu ändå. Nu vet jag fan inte om jag vågar dricka dock, vill ju inte bli sjuk av en kopp te... sååå, ska man chansa?
Citera
2015-08-29, 17:36
Bannlyst
Menar ni Garant? Dvs, Axfoods märke som Hemköp (och PrisXtra, medan det fanns) säljer? I så fall deras turkiska yoghurt med deras flytande honung. Deras energidryck (den sockerfria) går också hem. Mycket godare än Red Bull som smakar avloppsvatten.

Överlag är både Garant och Eldorado dåliga. Deras kött t ex, blir dåligt refan en dag innan sista förbrukningsdagen. Annat håller dålig kvalite. Stift till stiftpennor som inte går att skriva med, häftmassaaom inte funkar osv.
Senast redigerad av Roxic 2015-08-29 kl. 17:40.
Citera
2015-09-04, 01:56
Medlem
Mackanboys avatar
Garants ekologiska yoghurt för 11,90 helt klart bästa pris i handeln. God dessutom.
Citera
2016-03-23, 19:22
Medlem
SkurtDenOndas avatar
Eldorados Cola.. 2 liter för 8 spänn och den är riktigt smarrig.
Citera
2016-03-28, 11:49
Medlem
imperatrixs avatar
Deras havredryck. <3 Gillar deras choklad med russin/nötter också, svart-lila paket.
Citera
2016-03-28, 18:22
Moderator
rotadents avatar
Ska nämna deras brioche-hamburgerbröd också, är Garant om jag minns rätt. Väldigt bra, de bästa hamburgerbröden jag har träffat på i butik. Varken pösiga eller för brödiga utan lätta och lagom matiga, blir väldigt trevliga om man steker lite yta på dem. Testade ICAs brioche-variant också men den var klart sämre.
Citera
2016-03-29, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Någon som har druckit Garants Lapsang Souchong som det är säljstopp på och överlevt? Försökte köpa en förpackning för någon månad sedan men då fick de inte sälja det. Testade i dag igen och det stod "artikel ej till salu", men jag fick köpa nu ändå. Nu vet jag fan inte om jag vågar dricka dock, vill ju inte bli sjuk av en kopp te... sååå, ska man chansa?

Köpte ett paket för säkert ett år sedan, och har druckit då och då... inte hänt något. Men det där visste jag inte. Blir att slänga. Hoppas inte det är försent för mig
Citera
2016-03-29, 08:29
Medlem
cerns avatar
Är det endast Willys som kör med Eldorado? deras kött/frysta kycklingar är ingen höjdare men däremot så har Garant levererat mer.
Citera
2016-09-12, 23:07
Medlem
Jr.Sopranos avatar
Jag kan varna för Garants surimi i lake. Nu är väl surimi iofs ingen höjdare. Men i alla fall kände jag mig lat och tänkte göra mig en sallad med surimi och för 11 pix kan man väl inte klaga? Så fel man kan ha! Efter första tuggan känner jag direkt att konsistensen och smaken påminde om Magnus Betnérs stand up, tragisk det vill säga. Dum som jag är fortsätter jag att äta, då motivationen att laga nytt är begravt tillsammans med Titanic. Halvvägs in i salladen känner jag de bekanta bubblingarna i magen. Ni vet de där man hade som barn när man dragit på sig dagisets mest diaboliska vinterkräksjuka. En tur in på porslinsfabriken och tre timmar senare mår jag fortfarande inte bra. Det riktigt tragiska är att köpte två förpackningar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in