Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-01-22, 16:16
  #1
Medlem
Min pappa ska kanske frakta hem en sportbil från Los Angeles nu vecka 9 och så har han fixat en container där han ska kanske platsa med en båt eller något. Han säger att det finns ganska gott om plats i containern så jag funderar på att frakta hem ett Yamaha U1 eftersom de är så pass billiga där borta.

Min fråga till er kunniga är såklart hur bra ett "bra" U1 skiljer sig från ett sämre? Det ser ut att vara i gott skick och annonsen finns här:
http://losangeles.craigslist.org/sfv/msg/543302632.html

Anledningen till att jag frågar är att jag troligtvis inte kommer att kunna provspela det så jag bara är nyfiken på vilken risk det finns att det låter dåligt om man tar för givet att allt är helt?

tack på förhand
Citera
2008-01-24, 17:05
  #2
Medlem
Ingen här som har koll på Yamahaorna?
Citera
2008-01-24, 17:13
  #3
Medlem
ejjans avatar
Är svårt sånt där. Den verkar vara i ganska gott skick överlag så ska nog inte vara några större problem, men man vet ju aldrig. Du får helt enkelt ringa upp honom och låta han spela i luren
Citera
2008-01-24, 17:19
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ejjan
Är svårt sånt där. Den verkar vara i ganska gott skick överlag så ska nog inte vara några större problem, men man vet ju aldrig. Du får helt enkelt ringa upp honom och låta han spela i luren
Är du allvarlig nu? Låter ju rätt rimligt.
Självklart ska jag titta på det innan jag köper men vill vara på den säkra sidan så man inte åker ut till andra sidan LA bara sådär. Menar mer överlag, de flesta U1orna är väl schysst ljud på?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback