2008-02-15, 16:57
Medlem
OggeOJs avatar
Nu skall jag glänsa!

Negrar är allmänt kraftigare. Större balle borde då vara logiskt. Kineser är små, små kukar där med.
Citera
2008-02-15, 18:23
Medlem
Vickevirrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitNeger
Finns inga empiriska bevis på att svarta skulle vara mer välutrustade.

En sak man kan tänka på är ju att svart ofta ser större ut(vita bodybuilders oljar ju t.ex. in sig i någon slags olja som ska göra dom mörka och framhäva musklerna).

Men eftersom du är en Vit Neger så har du alltså en stor vit penis?
Citera
2008-02-15, 18:32
Medlem
Vickevirrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OggeOJ
Nu skall jag glänsa!

Negrar är allmänt kraftigare. Större balle borde då vara logiskt. Kineser är små, små kukar där med.

Nej nu kom jag på det; Negrer har stora snoppar men däremot brist på intelligens, Gulingar har små snoppar men däremot mer intelligens.

Deduktion:
Premiss 1. Lisa 14 år, har fått i sig en stor negersnopp.
Premiss 2. Lisas kompis likaså.
Slutsats. Alla negrer har stora snoppar.
Citera
2008-02-17, 14:34
Medlem
OggeOJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vickevirr
Nej nu kom jag på det; Negrer har stora snoppar men däremot brist på intelligens, Gulingar har små snoppar men däremot mer intelligens.

Deduktion:
Premiss 1. Lisa 14 år, har fått i sig en stor negersnopp.
Premiss 2. Lisas kompis likaså.
Slutsats. Alla negrer har stora snoppar.

Du var ju... smart..
Citera
2008-02-17, 14:37
Medlem
Hr.Johanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kudde1
Ja ni ska lyssna på min teori.

Negrern är en outvecklad människa, alltså låg Iq. Dom har stor kuk.

Vita är en utvecklad människa, med hög iq. Vi har medelstor kuk.

Japaner, en mycket utvecklad människa, med mycket hög Iq. Dom har liten kuk.

Så vad visar detta? Jo att ju mer människan utvecklas, desto mindre kommer kuken bli

Är japaner mer utveclade än vita? Hur yttrar det sig? Storhetsvansinne ā la Pearl Harbour?
Citera
2008-02-17, 15:00
Medlem
Krellyans avatar
Låter som att TS är porrskadad
Citera
2008-02-17, 20:11
Medlem
Jag läste på en sida att det mer verkade bero på kosten, dvs att olika "raser" inte skillde sig så mycket åt om de bodde på samma ställe.

En annan teori var väl att vi släppte ut kroppsvärme med kuken och att en större kuk i afrika gav större kroppsyta... Kulorna vill ju inte ha 37 grader heller så detsamma gäller väl en större pung med.

Annars vet jag inte.
Citera
2008-02-17, 20:20
Medlem
kudde1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hr.Johansson
Är japaner mer utveclade än vita? Hur yttrar det sig? Storhetsvansinne ā la Pearl Harbour?

Nä jag kollade vilken genomsnits Iq dom har
Citera
2008-02-23, 11:37
Medlem
Egalmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebaot
Finns en del empiriska brister här. Till att börja med är Gorillor inte monogama; där är hanarna polygyna, dvs en hane med flera honor. I arter där hanen har flera honor tenderar det att utvecklas stor sexuell dimorfism gällande kroppsstorlek. Människor har rätt låg skillnad i storlek mellan män och kvinnor och lutar därmed åt monogami.

Vill börja med att säga att det är möjligt att jag kommer ihåg fel, var 5 år sedan jag läste boken, lånade den på bibblan också så kan inte kolla, är säkert inte ett helt korrekt framställande av teorierna jag ger uttryck för här men i grova drag iallafall.
Men gorillor bildar alltså inte par.. intressant men teorin faller förstås inte med det. Skulle vara intressant om ngn studie på otrohet hos gorillor har gjorts, hannen har flera honor men de är väl antagligen då trogna mot sin hanne, säger jag då eftersom jag tror på teorin jag la fram

Citat:
Ursprungligen postat av Sebaot
Vad gäller människor är det vanskligt att teoretisera gällande polygyni, polyandri osv, och storlek på penisen. Även om det troligen förekommer promiskuitet i alla mänskliga samhällen är tidsintervallen för att det skulle uppstå olika storlek på könen för små för att avspegla evolutionära skeden

Kan man säga så? att det gått för lite tid evolutionärt för att göra ngn skillnad på könen hos de olika folkslagen?
Vet vi verkligen tillräckligt om evolutionen för att kunna säga en sån sak?
Beror ju på hur viktig en förändring är, och hur stor fördel ett stort kön kan ge i ett evolutionärt perspektiv och det kan man ju bara spekulera om.

Ta tex de där 2 hjärngenerna de pratade om för ngt år sedan som ska ha revolutionerat människan, en ny hjärngen som kom för ca 6000 o en för ca 37 000 år sedan. Den som kom för 6000 år sedan finns redan hos 44% av alla europeer läser jag här. Inte så illa på bara 6000 år, visst kanske kräver mer än en gen att förändra penisstorlek det vet jag faktiskt ingenting alls om, men det kan ju vara så att en gen kan ge ett stort genomslag. Men människan vandrade ut ur afrika för lite längre sen än 6000 år så det finns mer tid också. http://vetenskapsnytt.blogspot.com/2...rtfarande.html Populärvetenskaplig presentation av forskaren Bruce Lahns forskning.

Lahn lägger fram att den nyaste av de 2 generna har med iallafall hjärnstorlek och möjligen med stadsbildning och den äldre skulle möjligen ha med symboliskt tänkande att göra.
Men det är ju en väldigt snabb spridning den nyaste av de 2 generna fått, den är inte heller speciellt vanlig i Afrika, Sahara har väl effektivt hämmat spridningen ditåt.

För iallafall 70-60 000 år(trodde det var mer) sedan började utvandringen från Afrika och koloniseringen av Asien, för 40 000 år sedan var även Europa koloniserat.

Dels en väldig massa år som evolutionen kan ske under, vi har ju sett hur stor spridning en betydelsefull gen kan få på så kort tid som ca 6000 år.
Men visst sen var det väl inte speciellt många människor som utvandrade från Afrika heller vad jag förstått, man pratar om en ganska liten grupp på kanske 12-20 pers i första utvandringsvågen från Afrika, en sk flaskhals. Slumpen kanske gjorde att de individerna var under medelstorlek på penis jmf med de som stannade kvar i Afrika.
Men jag tror det är ganska förhastat att säga rakt av att evolutionen inte kan ge förändringar så snabbt som grundprincip.
Citera
2008-02-23, 12:26
Medlem
Forskning om kukar och annat är ju inte särskilt PK, så därför i brist på forskning, kan det hävdas att det inte är ngn skillnad.

Apropå de studier som är gjorde, bör man uppmärksamma att det finns stora variationer i afrika. Det är ju framförallt negrer på elfenbenskusten (som togs till slavar till USA) som är beryktat välhängda (och den som tittat mycket porr kan knappast ha undgått det. Nu kan det hävdas att inte porren är ett statistiskt urval, men det är rimligt att anta att de mest välutrustade söker sig till porren (urvalet - om än begränsat - representerar att urval av den översta 10% med storsta doningarna).
Den som tittat på interracial-porr vet att det verkar finnas hur många välutrustade negrer som helst, men relativt få välhängda vita män. Och den som tittat på asiatporr, kan konstatera att det sällan och aldrig finns någon välutrustad.

Kukstorlek har troligtvis med testosteronnivåer att göra då det framförallt är negrer med lite underhudsfett, stor muskelmassa som är välhängda.
Dvs. kukstorlek är en resultat av manligt könshormon, likaså muskelmassa i relation till underhudsfett.

Då det gäller variationen, så har "slanknegrer" från etiopien och övriga östra afrika däremot betydligt mer underhudsfett och mindre muskelmassa - och följaktligen mindre stake.

En tumregel: folkslag som generellt sett har mkt underhudsfett relativt till muskelmassan är smått utrustade.

Kan tillägga, från observationer i omklädningsrum att det nästan uteslutande är "bäbis-feta" män, med kägelformad kroppsform & liten muskelmassa som brukar va de med absolut minst kuk.
Senast redigerad av Dr. Mengele 2008-02-23 kl. 12:28.
Citera
2008-02-23, 13:21
Medlem
Jag hade en amerikansk lärare i högstadiet som hävdade att anledningen till att svarta män har så stora kukar är för att svarta kvinnor har stora bakdelar, och för att kunna knulla dom bakifrån så har deras kukar växt genom evolutionen.

Har nog aldrig garvat så mycket som när han berättade det.
Citera
2008-02-23, 13:25
Medlem
CashBlows avatar
En riktig kuk är ganska stor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in