• 1
  • 2
2008-01-21, 16:36
Medlem
svettiglanas avatar
Jag har under en längre tid gått och funderat på varför just många negrar är så välrustade. Är det evolutionens resultat , eller bara en slump? Ifall det är evolutionens resultat , på vilket sätt hjälper den en svart man i vardagen om han har en stor kuk? En annan sak jag kom och tänka på nu , kan då negresser ta en stok kuk bättre än en en vit kvinna ?
Citera
2008-01-21, 16:42
Medlem
C M Burnss avatar
Ja mörkhyade pappor med stora kukar får mörkhyade söner med stora kukar. Likaså får mörkhyade pappor med små kukar mörkhyade söner med små kukar. Det är helt naturligt och har antagligen ingenting med evolution att göra.

Jag tror inte att en mörkhyad kvinna är mer benägen att "ta" en stor kuk än en ljushyad kvinna.
Citera
2008-01-21, 16:42
Medlem
VitNegers avatar
Finns inga empiriska bevis på att svarta skulle vara mer välutrustade.

En sak man kan tänka på är ju att svart ofta ser större ut(vita bodybuilders oljar ju t.ex. in sig i någon slags olja som ska göra dom mörka och framhäva musklerna).
Citera
2008-01-21, 16:52
Medlem
Det finns inga stora skillnader beträffande penisstorlek de som finns kan ha uppkommit av slumpen.
Citera
2008-01-21, 16:56
Medlem
kudde1s avatar
Ja ni ska lyssna på min teori.

Negrern är en outvecklad människa, alltså låg Iq. Dom har stor kuk.

Vita är en utvecklad människa, med hög iq. Vi har medelstor kuk.

Japaner, en mycket utvecklad människa, med mycket hög Iq. Dom har liten kuk.

Så vad visar detta? Jo att ju mer människan utvecklas, desto mindre kommer kuken bli
Citera
2008-01-21, 17:01
Medlem
svettiglanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kudde1
Ja ni ska lyssna på min teori.

Negrern är en outvecklad människa, alltså låg Iq. Dom har stor kuk.

Vita är en utvecklad människa, med hög iq. Vi har medelstor kuk.

Japaner, en mycket utvecklad människa, med mycket hög Iq. Dom har liten kuk.

Så vad visar detta? Jo att ju mer människan utvecklas, desto mindre kommer kuken bli

hahah jaha , det är så det funkar
Citera
2008-01-21, 17:03
Medlem
Lady Bugs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitNeger
En sak man kan tänka på är ju att svart ofta ser större ut(vita bodybuilders oljar ju t.ex. in sig i någon slags olja som ska göra dom mörka och framhäva musklerna).

Är det därför det sägs att man ska klä sig i svart om man vill se smalare ut?

Det är ju precis tvärtom, mörkt förminskar, ljust förstorar.
Citera
2008-01-21, 17:21
Medlem
magers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lady Bug
Är det därför det sägs att man ska klä sig i svart om man vill se smalare ut?

Det är ju precis tvärtom, mörkt förminskar, ljust förstorar.
kanske med kläder men inom bb så främhäver mörkare hy muskler bättre än vad vit hy gör

annars läste jag nånstans att svarta bara hade 0.3cm större medelängd än vita, så de är väl bara nån fördom att alla svarta ska ha megakukar
Citera
2008-01-21, 17:41
Medlem
kudde1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mager
kanske med kläder men inom bb så främhäver mörkare hy muskler bättre än vad vit hy gör

annars läste jag nånstans att svarta bara hade 0.3cm större medelängd än vita, så de är väl bara nån fördom att alla svarta ska ha megakukar

Jävligt konstigt, eftersom jag gick med 5 andra svarta i min klass och alla utom en hade megabong
Citera
2008-01-21, 17:49
Medlem
Lady Bugs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mager

Ok, det var mer än vad jag visste så jag ska hålla tyst
Citera
2008-01-21, 17:52
Medlem
magers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kudde1
Jävligt konstigt, eftersom jag gick med 5 andra svarta i min klass och alla utom en hade megabong
slak storlek har ju inte så mycket att göra med hur stor den är i erigerat tillstånd väl? om du nu inte såg dom i de tillståndet men aa, man kanske bara intalar sig själv att negrer ska ha skitstora kukar, och då ser dom större ut fast dom egentligen är normalstora?
Citera
2008-01-21, 17:56
Bannlyst
Polarrävar och ökenrävar.

Den ena har små öron, den andra stora.

Stora utstickande saker är bra att ha när man ska avleda värme.

Små saker e bra när det är kallt och man vill behålla värmen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in