Jag är inte säker på om den borde ligga här, kanske filosofi är bättre? Om det finns en bättre plats så ber jag om ursäkt och hoppas på en flytt!
Vad jag menar är att vi människor är ena smarta jävlar som hela tiden söker efter lycka.
Men varför slösar vi då bort våra förutsättningar på såna här onödiga saker som en jävla kyrka eller en moské eller religion över huvud taget?
Varför tycks det endast vara fel folk som styr? Osv osv, man börjar nästan fundera på om allt är ett enda stort test för att se hur mycket skit som kan ösas över en innan man klappar ihop!
Så otroligt idiotiskt att föra krig också, vilka tror de att de är? Äger de en plätt jord? Skulle inte tro det, alla bör ha samma förutsättningar i livet, vare sig man är svart eller vit eller Gud vet vad! Inser de inte att de bara förpestar Jorden med sina vidriga betéenden?
Jag tror de gör det, de vet nog mycket väl vad som försegår då detta knappast kan vara äkta dumhet av en så intelligent varelse som människan.
Det måste avra något fuffens, en enda stor Truman Show eller nåt! Ett expriment kanske?