• 1
  • 2
2008-01-21, 03:22
Medlem
Krafses avatar
Man kan inte rösta på något bra, det är bara skit eller lite mindre skit som aldrig leder till något bra.

Mongolider styr och ställer.

Media ljuger och förvränger medvetet för att göra oss så förbannade som möjligt.

Skatter hit och dit och allt blir dyrare. Allt är bara skit och pannkaka!

Detta kan tyckas vara en tramstråd, men icke - jag är helt säker på att det är såhär det ligger till. Anledningen till detta vet jag inte, (och det kan vi gladeligen diskutera) men det är ju självklart att vi motarbetas hela tiden, vi ska helt enkelt inte vara lyckliga.

Fyll gärna på med skitsaker som hetsar upp er tills ni spricker av ilska.
Citera
2008-01-21, 07:10
Medlem
Krafses avatar
Nämen titta, ännu ett irritationsmoment helt utan långsiktigt syfte eller verklighetsförankring!
http://www.flashback.org/showthread...=1#post9700581

Pengar pengar pengar, och ÄNDÅ svälter folk ihjäl på andra sidan Jorden? Vad fan håller vi på med?

Edit: Detta måste betyda något, för som sagt - det är helt otroligt hur jävla korkat detta är! De jävlas varje dag och gör oss olyckliga. Varför? Visst, att ett samhälle skulle vara 100% perfekt och en dans på rosor är alldeles för mycket begärt, men nu är det ju för helvete 100% FEL och klafsande i koskit!
Är detta verkligen sant eller är det media som förvränger igen? Det måste ju finnas något underliggande syfte med att skapa allt detta vansinne?
Senast redigerad av Krafse 2008-01-21 kl. 07:21.
Citera
2008-01-21, 09:40
Medlem
SLOBs avatar
Det kan mycket väl vara så att allt är skit. Men så mycket till konspirationsdiskussion ser jag inte. Än.

/S
mod
Citera
2008-01-21, 09:55
Medlem
Carl Serungs avatar
Vad är konspirationen??
Citera
2008-01-21, 10:13
Medlem
Krafses avatar
Jag är inte säker på om den borde ligga här, kanske filosofi är bättre? Om det finns en bättre plats så ber jag om ursäkt och hoppas på en flytt!

Vad jag menar är att vi människor är ena smarta jävlar som hela tiden söker efter lycka.
Men varför slösar vi då bort våra förutsättningar på såna här onödiga saker som en jävla kyrka eller en moské eller religion över huvud taget?
Varför tycks det endast vara fel folk som styr? Osv osv, man börjar nästan fundera på om allt är ett enda stort test för att se hur mycket skit som kan ösas över en innan man klappar ihop!
Så otroligt idiotiskt att föra krig också, vilka tror de att de är? Äger de en plätt jord? Skulle inte tro det, alla bör ha samma förutsättningar i livet, vare sig man är svart eller vit eller Gud vet vad! Inser de inte att de bara förpestar Jorden med sina vidriga betéenden?

Jag tror de gör det, de vet nog mycket väl vad som försegår då detta knappast kan vara äkta dumhet av en så intelligent varelse som människan.
Det måste avra något fuffens, en enda stor Truman Show eller nåt! Ett expriment kanske?
Citera
2008-01-21, 10:15
Medlem
SLOBs avatar
Vi testar filosofi så får vi se.

Konspirationer--->Filosofi.

/S
mod
Citera
2008-01-21, 10:28
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krafse
Jag är inte säker på om den borde ligga här, kanske filosofi är bättre? Om det finns en bättre plats så ber jag om ursäkt och hoppas på en flytt!

Vad jag menar är att vi människor är ena smarta jävlar som hela tiden söker efter lycka.
Men varför slösar vi då bort våra förutsättningar på såna här onödiga saker som en jävla kyrka eller en moské eller religion över huvud taget?
Varför tycks det endast vara fel folk som styr? Osv osv, man börjar nästan fundera på om allt är ett enda stort test för att se hur mycket skit som kan ösas över en innan man klappar ihop!
Så otroligt idiotiskt att föra krig också, vilka tror de att de är? Äger de en plätt jord? Skulle inte tro det, alla bör ha samma förutsättningar i livet, vare sig man är svart eller vit eller Gud vet vad! Inser de inte att de bara förpestar Jorden med sina vidriga betéenden?

Jag tror de gör det, de vet nog mycket väl vad som försegår då detta knappast kan vara äkta dumhet av en så intelligent varelse som människan.
Det måste avra något fuffens, en enda stor Truman Show eller nåt! Ett expriment kanske?

Du borde ta det lugnt med lösningsmedel ett tag..
Citera
2008-01-21, 10:38
Medlem
Krafses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Du borde ta det lugnt med lösningsmedel ett tag..

Men jag vill ju knarkaaaa!

Äh jag vet inte, jag tycker bara världen har så mycket onödiga problem och är uppbyggt av skitsaker så det blir bisarrt.
Vi kan göra något mycket bättre av det, stoppa svält och en hel drös med sjukdomar - men det händer ingenting alls!
Iofs så gör jag inte mycket själv, men man undrar ju varför inte de som har makten tar steget. Pengar går till helt fel saker, man undrar ju om det är ett stort test alltså..
Citera
2008-01-21, 21:53
Bannlyst
För att inte tala om alla jävla pengar som går åt till rymd-projekt och raketer, Bara där pratar vi om hundratals miljarder dollar! Vi borde ju fan se till så att alla har det bra på vår egen planet innan vi börjat utforska andra!
Citera
2008-01-22, 04:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BurgerDude
För att inte tala om alla jävla pengar som går åt till rymd-projekt och raketer, Bara där pratar vi om hundratals miljarder dollar! Vi borde ju fan se till så att alla har det bra på vår egen planet innan vi börjat utforska andra!
Tänk vilken liten planet vi hade använt då
Citera
2008-01-22, 05:47
Medlem
Kan du inte se det som något du bör arbeta på, ett steg i din mentala utveckling?

Jag stör mig och retar mig på mycket men jag ifrågasätter också varför
jag gör det, och det är något jag arbetar på och något jag hoppas jag växer ifrån med åren som går.

Därför är jag tacksam för allt som retar upp mig och stör mig, för det ger mig bara fler tillfällen att fundera på varför jag blir så uppretad till ingen nytta men skada för mitt tankeklimat som ska vara så befriat som möjligt ifrån negativitet
även när jag tänker på negativa saker...

Jag har slutat lyssna på politiker för länge sedan och röstar gör jag inte
heller och dom som ifrågasätter det odemokratiska i det har hoppat i säcken
och med ett par väl valda frågor är den också knuten.
Citera
2008-01-22, 06:29
Medlem
Krafses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bjidi
Kan du inte se det som något du bör arbeta på, ett steg i din mentala utveckling?

Jag stör mig och retar mig på mycket men jag ifrågasätter också varför
jag gör det, och det är något jag arbetar på och något jag hoppas jag växer ifrån med åren som går.

Därför är jag tacksam för allt som retar upp mig och stör mig, för det ger mig bara fler tillfällen att fundera på varför jag blir så uppretad till ingen nytta men skada för mitt tankeklimat som ska vara så befriat som möjligt ifrån negativitet
även när jag tänker på negativa saker...

Jag har slutat lyssna på politiker för länge sedan och röstar gör jag inte
heller och dom som ifrågasätter det odemokratiska i det har hoppat i säcken
och med ett par väl valda frågor är den också knuten.

Problemet är att det verkar som om allt är till för att reta upp oss, det går liksom inte att skita i allt!

Tror ni det är såhär, att de gör all skit för att se hur mycket man tål innan det knäpper till innanför skallbenet?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in