Nu är jag tillbaks igen. Ha ha ha.
Nejmen okej, jag tycker vi börjar glida ifrån det jag ursprungligen ville diskutera. Men det är icke ert fel, jag ser nu att jag har förklarat lite otydligt hur jag tänker och vad jag vill diskutera.

Detta är alltså inte om mig och mitt mentala tillstånd utan om allt, all skit kring oss!
Ja konspirationen eller vad det nu är går ut på att vi medborgare som inte sitter i regeringen eller andra höga platser ska bli så irriterade som det bara är möjligt.
Invandringen t.ex. De måste ju veta om att det skadar många i undersåtar rent ekonomiskt p.ga arbetsbristen osv, varför fortsätter de låta invällarna välla in? Visst, att hjälpa de som flyr sina hemska land är ju absolut bra, men Sverige tar ju in mer invandrare än resten av hela EU!
Feminismen med allt vad det innebär måste ha varit ett irritationsmoment de planterade in i samhället. Alla små fittiga skitfrågor som gör att det börjar glöda i skallen, kan de inte bara packa in mensen och sluta vara såna idioter? De håller ju på med helt vansinniga frågor, jag trodde först det handlade om lika lön osv, (vilket för mig ses som en självklarhet) inte om t.ex friheten att gå utan bh!
De bygger moskéer och pissar oss därmed rakt i ansiktet.
Människor med sjukdomar såsom Psoriasis Artrit nekas ersättning då det är en "socialt betingad" sjukdom. Vaddå socialt betingat?
Äh, jag kan säkert hålla på lite längre men kommer inte på något mer nu.
Men alla dessa idiotgrejerna, de installeras in i samhället för att göra oss förbannade. Detta kan man inte förneka eller skylla på en massa annat, för vi
har råd och vi
kan göra allt så mycket bättre! Men nej, det blir istället sämre och dyrare.