• 1
  • 2
2008-01-19, 16:04
Medlem
Tjenare!

Har för mig att jag har läst att man kan rena amfetamin, dvs köpa in 10g amfetamin och sedan utföra någonsorts reningsprocess och gå ut kanske 4g rent amfetamin, eller rent och rent, ta bort så mycket bindningsmedel och annat som möjligt.
Går detta att göra med kokain okså? Hade ju vart mer najs att köpa in 10g kokain, göra rent det så man får ett mer potent rus om ni förstår hur jag tänker, fungerar detta i praktiken?
Citera
2008-01-19, 16:07
Medlem
Blue_berrys avatar
En bekant i frankrike renar sitt med ammoniak vet dock inte hur, borde kanske gå med den där burk med lock metoden med ammoniak eller aceton?
Citera
2008-01-19, 17:15
Medlem
Neffins avatar
Citat:
Utseende lukt, smak:

Amfetamin kan ha många olika utseenden, smaker och lukter. Det kan vara vitt, rosa eller gulaktigt, amfetamin brukar lukta svagt av blommor eller bara kemiskt. Det kan vara i pulverform eller i en marsipanaktig klump/bit som är lätt fuktig. Smaken är oftast bara den av kemikalier men har endå sin charm enligt vissa, men de flesta tycker bara det smakar äckligt. Det går inte att genom utseende, smak och lukt helt säkert säga om det rör sig om dåligt eller bra Amfetamin. Amfetamin är många gånger uppblandat med andra kemikalier som dextropur/druvsocker, Efedrin med mera. Det går att rena Amfetamin genom att blanda upp det med tex Aceton, Metanol eller något liknande. Efter att vätskan har dunstat så ska det mesta som amfetaminet var utblandat med vara borta.

En större FAQ om Amfetamin

Efter snabbt sökande så hittade jag även Rena kokain.
Senast redigerad av Neffin 2008-01-19 kl. 17:25.
Citera
2008-01-19, 17:22
Medlem
Aaah, det var där jag hade läst det, men fungerar detta med kokain okså?
Brukar kokainet vara utblandat med samma saker som amfetaminet?
Eller vad är det som gör att det mesta kokainet kallas skit? Är det för att det är bankat eller för att det helt enkelt är sämre potens i kokainet?
Tanken och meningen är ju att skaffa fram mindre kokain, fast renare och mer potent.
Citera
2008-01-19, 18:28
Bannlyst
Gör Crack av det då det ska väll vara så rent man kan få're, eller?
Citera
2008-01-19, 18:44
Medlem
Men! Jag vill inta röka crack på en krogtoallet. Jag vill snorta högpotent kokain!
Nu får inte tråden glida in på crack utan om och isåfall hur man skulle kunna rena sitt kokain!
Citera
2008-01-19, 19:31
Medlem
Ren aceton (utan olja) i ett glas, häll i allt koks. Kokain upplöses inte i aceton, bara restprodukterna. Rör om och häll genom ett kaffefilter till ett nytt glas. Det som är kvar i filtret är renare!

Låt det torka och skrapa bort från pappret. Aceton avdunstar snabbt, ställ det vid ett väl ventilerat ställe.
Citera
2008-01-20, 00:25
Medlem
jewgoslavias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rufflebutt
Ren aceton (utan olja)

går det att kirra ren aceton i vanliga livsmedelsbutiker?
Citera
2008-01-20, 01:15
Medlem
Blue_berrys avatar
Inte kemiskt ren men jag tror den ska finnas på t.ex färghandeln.
Citera
2008-01-20, 01:30
Medlem
chemicalbrothers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sird
Tjenare!

Har för mig att jag har läst att man kan rena amfetamin, dvs köpa in 10g amfetamin och sedan utföra någonsorts reningsprocess och gå ut kanske 4g rent amfetamin, eller rent och rent, ta bort så mycket bindningsmedel och annat som möjligt.
Går detta att göra med kokain okså? Hade ju vart mer najs att köpa in 10g kokain, göra rent det så man får ett mer potent rus om ni förstår hur jag tänker, fungerar detta i praktiken?

ja det går. Det du beskriver ovan är rekristilation som är baserad på så kallad seed, dvs man lägger rent utav det ämnet man vill ha och låta in kristall bildas så kallad lattise. den här formen av rening är inte så vanlig inom kemin men ämnet bliir 99% rent.
Citera
2008-01-20, 12:52
Medlem
riverhorses avatar
Tvätta det med skurmedel och trasa.. Mitt kokain har blivit 4-19ggr starkare efter att jag gjort det!
Citera
2008-01-20, 15:10
Medlem
yeah´ss avatar
10g kola blir ju 7papp. ~4g renat=7papp 0 dyrt.

Tycker det känns ok att det är lite utdrygat..Det är ju tyvärr sånt man får räkna med här. Mitt kola funkar alltid bra ändå.

Skulle va skitkul om du återkom med beskrivning om hur det kändes att dra det renade sen.

Peace /x
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in