Jag gillar att spela spel i window mode men tyvärr är det inte alltföra många spel som har en sådan funktion inbyggd.
Man kan ju lägga till "-window" i genvägen med det fungerar ju inte på särskilt många spel.
Finns det någon sätt att tvinga spelen att köras i window mode?
Jag tänkte precis skapa en tråd om det här men såg att det redan fanns en så jag återupplivar den istället.
Jag letar efter ett program som kan tvinga spela i window mode. Filen ovan ligger inte uppe längre och de enda program jag har hittat själv har kostat minst $24.99 vilket känns lite overkill iom att det mesta kodandet går att hitta lagligt, gratis. Jag är själv inte speciellt bra på kodning och det skulle därför vara bra med ett program, alt. en väldigt utförlig guide.
Är det inte lättare att google för varje spel? Hur många spel kör du egentligen?
För att få Knights of the Old Republic i window-mode behöver du ändra en inställning i en .ini-fil. Enligt forumet så kan tydligen en del problem uppstå om man gör så. T.ex. så kanske filmer slutar fungera osv.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!