• 1
  • 2
2008-05-11, 14:23
Medlem
realforces avatar
Jag föredrar oftast windowmode; dels för att jag gillar att ha igång någon serie samtidigt om man spelar ett spel som det går att pausa i eller managerspel eller så; dels för att jag har widescreenskärm och de flesta lite äldre liren, som Kotor, inte har support för widescreen och därmed ser lite brett ut. FPS kör jag aldrig i windowmode, bara testade alt + enter i Crysis för att se om det fungerade.
Citera
2008-08-25, 23:32
Medlem
antagonistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av realforce
Jag letar efter ett program som kan tvinga spela i window mode. Filen ovan ligger inte uppe längre och de enda program jag har hittat själv har kostat minst $24.99 vilket känns lite overkill iom att det mesta kodandet går att hitta lagligt, gratis. Jag är själv inte speciellt bra på kodning och det skulle därför vara bra med ett program, alt. en väldigt utförlig guide.
Vad är det för program du har hittat?
Citat:
Ursprungligen postat av Hejsan1
Brukar det inte vara ALT+Enter ?
Jag får det i alla fall inte att fungera, men det kanske har att göra med att jag använder Windows XP?
Citat:
Ursprungligen postat av radikal08
Till TS, varför föredrar du att köra i window-mode? Handlar det om FPS'en?
Jag tycker helt enkelt att det är bekvämare i vissa spel och jag tycker om att kunna ha flera rutor uppe så att man slipper tabba ur spelet om man t.ex. vill byta "bakgrundsmusik".
Citera
2008-10-28, 20:49
Medlem
antagonistens avatar
Finns det verkligen inte någon vettigt alternativ för att tvinga fram window mode?
Citera
2009-03-11, 13:44
Medlem
Bumpar för jag får inte Guitar Hero 3: Legends of Rock att köra i windowed mode. Har provat att lägga till "-window" i genvägen och alt + enter fungerar inte.

Finns det fler sätt?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in