Jag ser mig som en hyvens och öppen person. Vännerna betyder mer än det mesta för mig. Arbetar som föreläsare, vilket inte alls går ihop med min umgängeskrets och livsstil, så jag lever något av en lögn på jobbet.
Har testat: Cannabis, Alkohol, Spice, LSD, Olika svampar, 2-cb, kokain, amfetamin, bzp, MDMA/E, Mephedrone, Olika benz, Subutex, Metadon, Heroin, Rökopium, Tramadol, Kodein. Kanske glömt nått.
Mitt nuvarande bruk ser ut som så att jag röker CB så gott som dagligen, opiater två ggr i månaden, CS också kanske. Alkohol oftast endast i form av nån öl till maten då och då. Bedriver hursomhelst betydligt mindre utbrett knarkande än för bara någon/några månader sen(har helt enkelt tappat suget för det mesta förutom CB), hela sommaren slängde man ju i sig lite vadsomhelst.
Klädstil
Jag lägger alldeles för mycket pengar på kläder. Jag skulle säga att jag har två ganska skilda stilar, beroende på humör och umgänge osv.
En proper streetstil. Exempel: Tees, tröjor och jeans från Crooks & Castle, The Hundreds, Obey. Tracktops, windrunners, jackor, skor och lite annat från Adidas, Nike och Carrhart.
En lite mer preppy/cäsual blandning. Sportar antingen Burberry-rocken/jackan eller CP Company-jacka beroende på väder, vind och övrig klädsel. En del skjortor, tröjor och pikéer från RL och Boomerang. Chinos eller propra jeans och ett par snygga skor. Mixar in en del från typ Zara och H&M för att inte fullständigt mörda min plånbok.
Det roliga med detta är att jag bor i ett område där nära 100% av mina lokala vänner blivit stoppade av Lag Blå och således många också torskat. Själv har jag aldrig blivit stoppad av dem på random på gatan, bara blivit stoppade av GLG-snutar i bil, med enda resultat att föraren fick blåsa. Sen så har jag fått springa ifrån dem på syra, men det räknas inte för då var vi så uppenbart väcka att det syntes miltals omkring. Det känns verkligen att ju "finare" kläder du sätter på dig, desto mer sjunker risken för att torska- drastiskt. Därav sätter man alltid på sig finaste sviden när man ska hämta heggen eller dylikt.
Musikstil
Är väldigt mycket av en allätare. Dock så är Hiphop nummer ett, främst sådan från New Yorks 90-tals scen. Wu Tang, Mobb Deep, Biggie, Nas osv. Men lyssnar även väldigt mycket på t ex The Cure, Sufjan Stevens, Jeff Buckley, Cornelis mm.