Jag undrar vad alla som vistas här på Fb:s drogavdelning har för klädstil/livsstil samt vad ni brukar/missbrukar. Detta ska antagligen egentligen ligga i en annan forumsdel men iom att jag undrar över alla som knarkar så lägger jag den här. Jag tror inte att jag kommer att få ut något speciellt av den här tråden utan är mest intereserad.
Jag är: Punkare
Brukar: Cannabis, N2o, LSA och Alkohol. (har provat mer men brukar det inte)
Missbrukar: Socker, koffein, alkohol och nikotin.
(alkoholkonsumtionen går upp och ned, men sedan jag funnit cannabis har jag dragit ned på drickat)
brukar opiater(nästan enbart tunga nuförtiden) och benso.
när det kommer till klädstilen får jag ofta höra att jag ser ut som en brat( och ibland en snut ) ,jag är ingendera. Till sättet är jag kanske lite pryd och en aning pedant.
Stora säckiga svarta byxor eller blåa trasiga urtvättade jeans. svar tshirt. Stor säckig grå tröja som hänger ner över armarna. Flottigt hår ner till axlarna.
Stora säckiga svarta byxor eller blåa trasiga urtvättade jeans. svar tshirt. Stor säckig grå tröja som hänger ner över armarna. Flottigt hår ner till axlarna.
jag klär mig mestadels som en s.k. "dresser" (fotbollshuligan som inte slåss. jag är på tok för feg för riktiga slagsmål, jag gillar bara casual-stilen väldigt mycket).
jag är beredd att ta i princip vad som helst. utom alkohol. allt utom alkohol. men i övrigt är jag nog inte omöjligt på något, vad det nu kan vara (typ. inget dexofen eller salvia eller så).
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!