Vanligt typ, casual/street. Lyssnar på all musik men främst extremare typer av metal. Jobbar inom industrin. Läser böcker. Brukar i princip allt, men främst cb och hallucinogener. Faller imo inte inom ramerna för någon stereotyp.
Vanligt typ, casual/street. Lyssnar på all musik men främst extremare typer av metal. Jobbar inom industrin. Läser böcker. Brukar i princip allt, men främst cb och hallucinogener. Faller imo inte inom ramerna för någon stereotyp.
Ja, man får ju dråpslag utan sin samling av BM/Döds
Klär mig i "vanliga kläder". Förkärlek till militärkläder dock, går oftast klädd i armebyxor, stora kängor, och gråa/gröna/svarta kläder. Lyssnar på allt möjligt. Psytrance, hardcore, metal, reagge, rock, ect. Knarkar allt möjligt, men missbrukar inget. Har svårt för att "fastna" för någon drog. Mitt bruk är väldigt varierande, med långa perioder nykterhet mellan onykterheterna.
Jag är: En helt vanlig kille med helt vanliga kläder
Brukar: Alkohol,Tjack! ecstasy och allt annat jag kommer över
Missbrukar: alkohol ca 3 dagar i veckan men när jag väl dricker så dricker jag tills jag stupar..
Jag tar ingenting just nu, men mina droger är amfetamin och ecstasy. Jag har ingen stil, jag är den vanliga svenssonknarkaren utan liv och framtid. Just nu står valet mellan opioder eller död.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!