Citat:
Ursprungligen postat av
M.Saxlind
Magkänsla = massmedias propaganda.
Ungefär som att säga att man ogillar politiskt våld och därför inte kan rösta på SD på grund av "järnrörsskandalen".
Även om den nationella rörelsen på sätt och vis växte fram ur skinnskallerörelsen så har Motståndsrörelsen konstant strävat efter förändring bort från de osunda delarna av skinnskallesubkulturen. Och de medlemmar som har skinnskallebakgrund är personer som lämnat de destruktiva delarna av den subkulturen bakom sig.
Fast era anhängare är ju rätt sjuka i huvudet. En kommentar som..
"Judar ska enbart hålla käften och vara jävligt tacksamma att de får leva. Allrahelst i Europa."
Betyg: +61 (av 63 röster)
Får 62 tummen upp av 63.
Jag antar att man blir psykotisk om man låter sig matas av antisemitisk propaganda, varje dag året runt som sker på Nordfront. Ni gör era följare till psykvrak om de inte redan var det sedan innan.
Edit: Ett annat exempel. I en nyhet om att Ebba Busch Thor blir ny partiledare för kristendemokraterna skrev jag den här kommentaren.
"Japp, hon har fått i uppdrag av högre sionistledare att förgöra Sverige !"
Betyg: +34 (av 34 röster)
Som ett elakt skämt om era vanföreställningar om judar. Jag trodde ni skulle bli lite sura men istället så höll era följare med till fullo! De tror alltså att Ebba har fått i uppdrag av några elitjudar att förgöra Sverige.
Det är ju helt sinnessjukt. Man vet inte om man ska skratta eller gråta åt det här.