2009-03-07, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Samma meningslösa blaj som vanligt från din sida. Visa mig att det har hänt så ska vi fortsätta diskussionen.

/Micke

Men kom igen Micke, hur kan du vara så blåögd att du inte fattar att det kostar företag och kommuner pengar att ta bort att det skit som sätts upp på lyktstolpar och elskåp? Vem får betala för att man tar bort skiten? Jo, kommunens skattebetalare och kunder till företagen. Ta en titt på patriot.nu så ser du väl var de sätter skiten.

Kanske ska jag sätta upp klisterlappar hos det företag som du är anställd vid? Till slut har de inte råd att betala dig lön för de får hela tiden ta bort rasistiska märken och då kursar man.

Tala om att se världen genom en toarulle.
Citera
2009-03-07, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
En väldig massa blaj....och ett gott skratt...

Farbror Polisen vet att de finns för att skydda det demokratiska samhället. SMR vet inte att man måste påverka genom demokrati. Om det nu, mot förmodan, skulle vara så att SMR vet det, då borde de väl kunna visa det. På så sätt kunde man vara en föregångare för AFA osv.
Citera
2009-03-07, 13:52
Bannlyst
Är Jotun i fängelse nu? Tyckte han var inne på fb för ett tag sedan?
Citera
2009-03-07, 13:56
Medlem
Jotuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StateCollapse
Är Jotun i fängelse nu? Tyckte han var inne på fb för ett tag sedan?

Tjena
Citera
2009-03-07, 14:06
Medlem
McDonnells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jotun
Tjena
On the run, bad boy? What ya gonna do when they come for you...
Citera
2009-03-07, 14:16
Medlem
McDonnells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Tex så bör inte affischer sättas upp så att det skadar en privat fastighet eller på andra sätt skapar merkostnader för privatpersoner.
/Micke
Det här tycker jag låter som en klottrarlogik. Man hör "graffitikonstnärer" (som en del av vänstern av någon outgrundlig anledning kramar) säga samma sak: slå sönder våra saker, som tunnelbanevagnar, är helt ok men inte att ge sig på privatkapitalismen. Då har man rätt tydligt tagit ställning mot folket, tycker jag.
Citera
2009-03-07, 14:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jotun
Tjena

Vad i...
Citera
2009-03-07, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yatzy_winner
Jag flyttar till Eksjö inom kort. Vimmerby har varit en fin stad att leva i, men det är dags att röra på sig.

Jasså det var det bästa du hade att komma med? .. Jag flyttar hahaha
Citera
2009-03-07, 14:30
Bannlyst
Men vafan, kan någon svara varför Jotun har internet? Nyfikenheten kommer äta upp en inifrån.
Citera
2009-03-07, 14:42
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av busett1
Farbror Polisen vet att de finns för att skydda det demokratiska samhället. SMR vet inte att man måste påverka genom demokrati. Om det nu, mot förmodan, skulle vara så att SMR vet det, då borde de väl kunna visa det. På så sätt kunde man vara en föregångare för AFA osv.

Aina ska skydda medborgarna, inte någon urlakad och falsk abstraktion som "det demokratiska samhället", som genom det impotenta parlamentariska partikäbblet och svenskfientligt ljugande och mörkande media håller på att förinta det svenska folket som etnisk realitet, och alltså i praktiken förnekar folket allt egentligt inflytande över hur samhället "bortom marknaden" ska gestaltas.
SMR:s "antidemokratiska" aktivitet...syftar du på det hemska brottet att stå med Tyrrunefanor och sälja tidningar och prata med eventuellt intresserade förbipasserande?
Citera
2009-03-07, 14:42
Medlem
HC47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StateCollapse
Men vafan, kan någon svara varför Jotun har internet? Nyfikenheten kommer äta upp en inifrån.
1) Han sitter inte inne av någon anledning.
2) Svenska fängelser håller åt helvete för hög kvalitet.

Hade en polare som satt inne tre månader. Det första han gnällde om när han kom ut var ett Marabou mjöklchoklad var dyrt när han satt inne. Säger ju en hel del...
Citera
2009-03-07, 15:02
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av busett1
Men kom igen Micke, hur kan du vara så blåögd att du inte fattar att det kostar företag och kommuner pengar att ta bort att det skit som sätts upp på lyktstolpar och elskåp? Vem får betala för att man tar bort skiten? Jo, kommunens skattebetalare och kunder till företagen. Ta en titt på patriot.nu så ser du väl var de sätter skiten.

Kanske ska jag sätta upp klisterlappar hos det företag som du är anställd vid? Till slut har de inte råd att betala dig lön för de får hela tiden ta bort rasistiska märken och då kursar man.

Tala om att se världen genom en toarulle.
Om det är så uppenbart bevisa det. Om det är så enkelt, finns det beslut tagna som går att få utskickade. Och jag är fullt medveten om vart man sätter affischerna, men aldrig sett ett kommunalt bolag ta bort affischer eller klistermärken.

/Micke
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in