en enda kort replik...
Citat:
Ursprungligen postat av Replika
Jag är T Karlsson, och nej han är inte dömd för det som hände mellan han och mig, där i mot är det ett låst fall, så jag tycker inte ni ska snoka så mycket i det. Jag är absolut inget fall där "afa" lr dylikt ska ha mig som mot argument mot nazister. Antingen tar ni bort texterna som jag är inblandad i lr låser ni tråden. Det är mitt privatliv och det ska inte stå med i en sunkig diskution på nätet.
Miss T Karlsson
Miss T Karlsson
Ja, i sedvanlig ordning på FB. Så tror jag inte dig, eftersom det kan lika gärna vara jag eller någon annan som har dubbelkonton... Men om de nu är så att det är du, tycker jag du ska tänka till en gång. och läsa reglerna till forumet. Precis som mod och någon mer sade, så är det mods beslut, och fb har alltid stått för ett öppet och bra balanserad forum där lite mer är tilllåtet.
Du är varken mer eller mindre anonym på nätet, jag skrev inte ut ditt namn eller något nummer, altså kan man med lag stödja sig lika lite o få ta bort det här som på vilken random blogg som helst.
Citat:
Ja, vi får väll se. Tragiska att människor livnär sig på andras olycka, lr ska man kalla de skit snack?!Och jag måste understryka en gång för att vara noga, "Jotun" hade inget med det bråket att göra. Och jag vill inte att afa lr dylikt ska ha mig som ett mot vapen, tvärt om. och min brutna näsa kan de snackas om hur mycket som helst, fallet är låst och det är jag och C som vet saningen.
Känns bra att han kontakta dig så du fick påpeka att han var utan detta, och bra att du läste mitt inlägg du citerade så du såg att jag inte ens skrev att han var inblandad, hela denna tråd handlar om alla de som blev åtalade.
Fallet är inte låst, möjligvis nedlagt hos polis. Men det hindrar inte rykten på "byn". Grattis.
DEssutom tänk till en gång innan du kallar random människa för tragisk och att jag vill dig bara ont. Eller att jag tillhör afa. Jag är inget av dom...
Därmed, nedlagd disskusion här om det, pm finns om det är något!
"Krossa Polisen", är ditt svar då? 
)